• MrM

Skjut mig ...

Det började som något av en 10-i-botten-lista men jag är nog beredd att dra det hela ett steg längre. Jag känner mig tillräckligt trygg i mitt avog för att be er skjuta mig om ni någonsin ser mig
    - i ett par crocks
    - med gå-stavar
    - ätandes flintastek eller blodpudding
    - sägandes något positivt om Linda Skugge
    - framför Idol, Let's dance eller Bonde söker fru
    - med en egen hund

Skjut mig med en silverkula, kör en påle genom mitt hjärta och sänk resterna av min kropp i Marianergraven för något oheligt har helt klart tagit kontrollen över min kropp.

Mvh

• Svar på tråden Skjut mig ...
  • Pormoicheia

Man bör inte hugga huvudet av dej också?

Jag menar...för säkerhets skull.

Och stycka kroppen och packa ner alla kroppsdelar i separata påsar innan "gravsättningen"?

• MrM

Pormoicheia skrev 2008-05-12 22:31:50 följande:

Man bör inte hugga huvudet av dej också?Jag menar...för säkerhets skull.Och stycka kroppen och packa ner alla kroppsdelar i separata påsar innan "gravsättningen"?
    Ja. Stegling, styckning, bränning och korsfästelse kan vara lämpligt för att fördriva eländet.

Mvh
  • Pormoicheia
    MrM skrev 2008-05-12 22:34:39 följande:
    Pormoicheia skrev 2008-05-12 22:31:50 följande:
    Ja. Stegling, styckning, bränning och korsfästelse kan vara lämpligt för att fördriva eländet.Mvh
    oki...*noterar*
  • Teskedsmamman
    MrM skrev 2008-05-12 22:34:39 följande:
    Pormoicheia skrev 2008-05-12 22:31:50 följande:Ja. Stegling, styckning, bränning och korsfästelse kan vara lämpligt för att fördriva eländet.Mvh
    Hakar nog på med halshuggning, gärna med en fläta vitlök nerkörd i den avhuggna halsen

Jag skapar inte samma lista för jag har crocs, ser gärna idol, har haft hund iaf, flintastek, pos om linda skugge och gåstavar håller jag mig ifrån däremot...
    Mina drömmar uppfylldes 0402, 0510 och 0707, tre underbara killar!!!
  • Pormoicheia

Lägger till (utan att be TS om lov):

Brännmärkning av samtliga kroppsdelar.
    Kanske med flera olika tecken (både allmänt heliga och kända samt mindre kända magiska sådana)för säkerhets skull?

• Tant J

TS: Använder du ofta orden "trevlig och käck"?
    Avgudar du Martin Timell och ser du fram emot säsongsstarten av Allsång på Skansen? Samlar du på luktsuddisar?

Ledsen, men jag tror tyvärr att du ÄR besatt! Det enda som hjälper är en gåstav genom hjärtat!

• Pormoicheia

Tant J skrev 2008-05-12 22:42:50 följande:

TS: Använder du ofta orden "trevlig och käck"?Avgudar du Martin Timell och ser du fram emot säsongsstarten av Allsång på Skansen? Samlar du på luktsuddisar?Ledsen, men jag tror tyvärr att du ÄR besatt! Det enda som hjälper är en gåstav genom hjärtat!

Med den trubbiga sidan först!
  • LaFontaine

Tala inte illa om mina gåstavar!

Sist jag var ute och stavgick mötte jag en hel familj på racingcyklar. Alla bar likadana, glansiga cykeldräkter och likadana hjälmar. Jag fnittrade för mig själv över vilka töntar de var - tills jag kom på att jag själv stavgick och bara borde hålla käft.

Nej hörrni, det är lika bra ni skjuter mig på studs!

Svar på tråden Skjut mig ...