• Anonym (uppåt)

Kan man minska ståndvinkeln?

När jag har stånd så står snoppen verkligen rakt upp. Och den är inte direkt skönt att böja ner den när den är hård. i princip är det bara missionären som funkar helt problemfritt, vid ridning eller bakifrån så känner jag av ett litet obehag av att den ibland böjs lite för mycket.

Går det att, utan kirugiskt ingrepp, få den att stå mer utåt istället för uppåt? Nån praktisk hemma-kur?

• Svar på tråden Kan man minska ståndvinkeln?
  • Anonym

Hjälper inte dig men, min sambo har tvärtom,den bara pekar rakt ner.
    Och det är inte kul heller, man måste hjälpa till med handen JÄMT...

inget spontansex och pricka rätt här inte...

Bara fummel och handfasta hjälptag varenda gång

• pomeransen

Det kan bero på att de ligament som "håller upp" penis vid erektion är ovanligt korta. Teoretiskt borde det gå att långsamt tänja ut dem genom att återkommande sträcka ut dem (enligt samma princip som penissträckare typ JES-extender fungerar, vilket i sin tur är en mildare variant av det penisförlängningsingrepp som går ut på att skära av ligamenten och låta dem läka ihop i utsträckt tillstånd), men eftersom det är en känslig del av kroppen det handlar om är det säkrast att kontakta medicinsk expertis, dvs en urolog.

Eller så fungerar din penis ovanligt bra, dvs att du får väldigt hårda erektioner.

• pomeransen
    Grabbo skrev 2008-05-13 11:56:08 följande:
    Bli äldre!
    Ha ha!

Ja, det är det bästa knepet.
Svar på tråden Kan man minska ståndvinkeln?