• anro

Blocket - är helt j*vla galet ju!

...försöker lura folk att det är "äkta" eller "orginal"?
    Fast man kan ju undra om NÅGON går på detta...
    Är det inte bättre att erkänna att det är kopior?

Det är ju lustigt att dom inte har kvittot kvar ;)

Äkta orginal = så jävla oäkta det kan bli...

Några smakprov:

www.blocket.se/view/5205439.htm&l=0&c=1&city=0

www.blocket.se/view/5209340.htm&l=0&c=1&city=0

www.blocket.se/view/5206782.htm&l=0&c=1&city=0

www.blocket.se/view/5199902.htm&l=0&c=1&city=0

www.blocket.se/view/5198772.htm&l=0&c=1&city=0

www.blocket.se/view/5188720.htm&l=0&c=1&city=0

• Svar på tråden Blocket - är helt j*vla galet ju!
  • MorTill2

Kom *DOCK* ihåg att man MÅSTE lägga ut dem som ORGINAL eller ÄKTA....På blocket har de personer som granskar rejält numera om dess äkthet

• wellah

kolla bara på tradera, alla auktioner där... ojoj så mkt skräp som auktioneras, och det mest mystiska är att där kan folk bjuda mer än inköpspris på typ kläder från H&M, jisses, billigare gå på stan å köpa det nytt, få kvitto och garanti.... finns många människor som gör bort sig på tradera! Ett exempel såg ett H&M-linne gå för 425 kr när det NYTT kostar 98kr... hahahahaha

• MorTill2

så om man vill sälja en *kopia* så måste det stå *äkta* Såna är reglerna....

• Linda1976

självklart fejk! Annars had man ju haft sitt namn som insändare. Har man äkta vara så tror jag knappast att man lägger dem på blocket...

• Jennie med ie

Jag skulle inte kunna se på varorna att de inte var äkte, i de flesta fall. Å andra sidan skulle jag aldrig få för mig att köpa så dyra saker, är inte ett dugg intresserad av märken, och ÄNNU mindre på Internetauktioner och liknande just för att man inte kan få bevis för äktheten.

• anro

...alltså jag har inget emot kopior, har en del själv. Men jag stör mig på dessa skumrask annonser med tveksamma annonsörer. Det är ju svårt att se skillnad på kopior och äkta med det är ju det som är poängen antar jag...tycker synd om folk som kanske pröjsar massa pengar för detta skit när det egentligen är värt nada.

Dessutom tycker jag att blocket.se känns lite oseriöst med denna typ av annonser...

• anro

lilla linnéa- jag gissar på FEJK! Hahahaha

• Lilla Linnéa

Mor till 2, Va? Måste det stå äkta trots att det är kopia? Sjukt. Vet du varför?

Svar på tråden Blocket - är helt j*vla galet ju!