Tips på vad jag ska ta med på knytis
Ska på knytis på fredag. Ska ha med nåt i matväg. Tips mottages tacksamt. Även recept. Det ska gå lätt att göra helst.
Ska på knytis på fredag. Ska ha med nåt i matväg. Tips mottages tacksamt. Även recept. Det ska gå lätt att göra helst.
Paj funkar alltid. En matig sallad kanske eller piroger.
Pizzabullar! :)
www.hemmetsjournal.se/hj/Recipe.aspx&RecipeID=3512
Någon god efterrätt tycker jag! Kladdkaka!
Kyckling spettar med en kall mangodipp till.
Rostad potatissallad.
Till efterätt tycker jag rosa chokaldmousse.
Min mamma brukar göra en super smarrig kycklingsallad med dressing till som ALLTID blir succé! Jag har inte receptet i huvudet på dressingen nu, men om du vill ha det kan jag fixa det tills imorgon.
Isbergssallad
Majs
Tomat
Gurka
Grilladkyckling som du rensar och skär i lagoma bitar.
Sen kan man ju ha i mer vad man tycker skulle pass i, tex. paprika, ananas eller vad man tycker! Men så gör min mamma. Och med dressingen till är det sååå gott! Ska skriva in receptet på den här imorgon.
Eller varför inte pizzabullar? Matmuffins? Någon god paj?
Finns ju massa gott och ta med!
Pasta sallad med rödlök, soltorkade tomater, feta ost, ruccola och vitlöksmarinerade färska champinjoner stekta i oliv olja.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gott
Tips!
För att inte pastan ska bli "smaklös" kryddar jag den rikligt med italiensk salladskrydda innan jag rör ner dem andra ingredienserna.
Sprit då blir du poppis =)
shqiptari
Ingen aning, jag testade det bara en gång här hemma o det va super gott o därför har jag fortsatt med det
Tack för alla tips, tar gärna emot fler innan torsdag då jag måste bestämma mig och handla inför fredag