Inlägg från: LillemorR |Visa alla inlägg
  • LillemorR

Scrapbookligan 2

OOOOOOOOOOOOO
    Nu har jag hittat hit jag med efter lite sökande....Blev lite rädd där ett tag då jag insåg att ingen hade koll på att tråden tog slut...Det finns ju några trådar här på FL att leta igenom. haha

Jag har inte tid att scrappa nu men jag vill så gärna att jag kommer att planera in en dag där stora tjejen inte är hemma.
    Jag har ju mitt första kit som ligger och väntar på mig...

• LillemorR

Tro det eller ej så har jag faktiskt fått till en Lo nu...
    Den blev bra med till på köpet....
    Men jag önskar att jag hade mer tid att sitta för nu har har ju en till ung att scrappa åt. Funderar på att scrappa i ett mindre format just av tidsbrist till Tuva men jag har inte bestämmt mig än.

• LillemorR

Nu har jag röstat...
    Jag tänkte när sol-temat kom upp att den här måste jag bara göra men jag har inte haft en pyssel-minut. Men nu är det nära till "brakedown". imåra ska jag och tjejerna åka till småkusinerna men på tisdag ska jag ha stora tjejen på dagis och försöka att ta mig tid för att pyssla lite. Det är ju liiiite svårt att få tiden att räcka till nu när vi har dräng och jag ska hålla med mat. Då kan man ju inte komma med korv och mos hur mycket som hälst. Funderar på att prova att scrappa i halvt A4 kan det heta A5??
    När kommer scrapptidningen??? någon som vet???
    Nä nu ska jag lägga mig så jag kommer upp imåra..sov gott alla...

• LillemorR

åå va kul Mymlis...Grattis!!!!!!!!

Jag har inte tid alls nu att pyssla men får ta igen det på scrappträffar framöver...

• LillemorR

....Alltså NU har 5-kronan ramlat ner...
    Ni pratar om CD magnerter...är det i CD storlek då???
    Hur mycket kostar de?? Borde ju inte ta så lång tid att göra s att jag kan kke göra såna med dotra min...
    Fint födelsedagspyssel...eller så gör man iordning ett set att ge bort så får mottagaren pyssla..hihi

Nä nu ska jag lägga mig, jag är lite trött efter en dag på stan med två barn och en lång lista på inköp + storhandla...

• LillemorR

OOOOOOIIIII
    På lördag ska jag på en miniträff i Östersund....Gissa hur mycket jag längtar....Här går ju dagarna ut på att plocka fram och bort mat och diska känns det som...

• LillemorR

Var det inte någon här som scrappade en låda till någon som fyllde år??
    Vi ska på 30-års kalas snart och har lite svårt att komma på den rätta presenten men kom på att en scrappad låda med en massa olika saker i vore kul att ge bort...

Saken är det att jag inte riktigt känner tjejen som fyller år så det hela gör det hela lite svårare...
    VAD kan jag stoppa i lådan??? Några förslag??
    Tacksam för förslag...

• LillemorR

Tack för förslaget...
    Men efter mycket tänkande och pratande med hennes svägerska så kom jag på att lådan ska ha ett tema. Och eftersom hon gillar trädgårdar så har jag skickat efter en bok som heter Trägårdsdesign och med den så ska jag även lägga i ett par trägårdshanskar, lite olika påsar med frön, ett presentkort från en trägårdsaffär, och kke lite mer smått och gått. Hon gillar ju Whiskey så det kke man måste ha med för hon blir nog törstig av allt påtande i jorden...
    Måste åka till stan för att köpa en låda plus att min systerdotter fyller år...

• LillemorR

Jiises va ni scrappar...såå kul att ni har den tiden..jag fick iaf ta mig den tiden i fredags när jag skulle få till en skolåda till en tjej som fyllde 30. Jag ska lägga upp bilder nu så får ni gå in och kolla...
    jag längtar till en scrappträff redan så man får vara själv..nåja.nästan själv iaf..Tuva måste ju hänga med...

• LillemorR

Hu vad ni jobbar. blir riktigt avis att ni kan sitta och göra lite pyssel. När på dagarna sitter ni? Jag är mest verksam på dagen men det går inte nu när båda barnen är vaken/hemma. Men snart kan jag köra älsta dottern på dagis så då ska jag väl få till något...nu ska jag kolla runt lite hos er..

Svar på tråden Scrapbookligan 2