• Julias Farsa

Får man njuta av sitt jobb som gynekolog?

En bagare eller kock kan ju njuta av sitt yrke. Tillaga härliga måltider och se folk tycka om sin mat.

En brevbärare kan njuta av att alltid få vara i rörelse och få frisk luft och kondition gratis på jobbet.

Får en gynekolog njuta av sitt yrke?

• Svar på tråden Får man njuta av sitt jobb som gynekolog?
  • Sailor

Jag skulle jättegärna vilja bli gynekolog och jobba med kvinnors hälsa, och jag skulle njuta av det, precis som jag njuter av annat som intresserar mig.

• panki2

man kan väl njuta på så sätt att man hjälper en människa med något som är viktig för dem.

Likt en läkare inom någon annat medicinskt område.

• Tutilure

Man kan ju tycka om sitt yrke, men att bli tänd av att undersöka kvinnor, det är fel och då bör man absolut inte jobba med det.
    Jag skulle iallafall inte gå till en sån.

Om man målar fan på väggen så kan det inte bli något annat än succé!
  • MajaLinnéa

är ju skillnad på att njuta och att njuta sexuellt.

• pluttmaja

men kan inte en gynekolog njuta av att ha hjälpt ett litet barn till världen??

• Julias Farsa

Njuta professionellt.

Aaliyah nej, sjukvården är inget för mig, svimfärdig av blod, slem och avföring.

• Behemot

Klart att man får så länge det är yrkesmässigt. Varför skulle man inte få det?

• elocin

Jag har svårt att tänka mig att någon blir sexuellt upphetsad av att ta cellprov, klamydiatester eller göra ett vaginalt  UL.

Om en läkare (oavsett inriktning) tänder på en patient så bör h*n se till att någon annan läkare tar över behandlingen.

Det finns 10 sorters människor, de som kan räkna binärt och de som inte kan det
  • ludenben

hahaha en brevbärare njuter inte alls särskilt mycket mer än nån annan på jobbet. Dela ut post i ur och skur, tung jävla reklam varje måndag och torsdag. Stressigt, underbemannat och tungt och urusel lön. Visst brevbärare är trevligt för man får röra på sig, det är ett fritt jobb osv men kan inte påstå att jag njöt i hård blåst och ösregn när cykeln välteoch jag fick jaga brev över gården. Det hände rätt ofta. Men på sommaren är det underbart, så länge det inte blir för hett så gynekologer njuter nog av att kunna hjälpa människor och inte av synen av patienternas kroppsdelar eller nåt sånt...

Julias Farsa skrev 2008-05-13 20:46:41 följande:
    En bagare eller kock kan ju njuta av sitt yrke. Tillaga härliga måltider och se folk tycka om sin mat. En brevbärare kan njuta av att alltid få vara i rörelse och få frisk luft och kondition gratis på jobbet.Får en gynekolog njuta av sitt yrke?
  • HimmelochHelvete

tror man som gynekolog blir förbannat trött på f*ttor iaf...får nog se en hel del ÄCKLIGT hahaha...

men klart man kan njuta o tycka om sitt arbete...så länge det inte är på det sexuella planet då....kan bli lite jobbigt att gå med ståfjång hela dagarna hahahahaha...säger jag som inte ens är kille...men jag kan ju tänka mig

• Vindfall

Önskar att jag hade en manlig gynekolog som "njöt" av att undersöka mig, då kanske jag fan kunde få lite sex iaf!

*sexig manlig gynekolog, givetvis...

**äsch, det spelar ingen roll hur han ser ut...

***kan fan ta en kärring också egentligen...

• Alderia

Självklart är det bra om gynekologer tycker om sitt arbete och njuter av att göra det väl. Jag skulle då inte vilja gå till en gynekolog som HATADE sitt jobb!

Om det skulle vara så att min gynekolog tände på sitt jobb så skulle jag faktiskt skita i det så länge jag inte märker något och h*n är en skicklig läkare. Vad som pågår i folks huvuden stör inte mig.

• FannyGioia

Självklart. I en perfekt värld skulle alla njuta av sitt jobb.

Svar på tråden Får man njuta av sitt jobb som gynekolog?