Gravidbaddräkt Göteborg
Är det någon som vet vart man kan hitta en gravidbaddräkt här i Göteborg. Hittade en på hm, men där gick inte brösten ner. Kan tänka mig et par bikinibyxor och ett sånt där linne. Bara jag slipper visa magen.
Är det någon som vet vart man kan hitta en gravidbaddräkt här i Göteborg. Hittade en på hm, men där gick inte brösten ner. Kan tänka mig et par bikinibyxor och ett sånt där linne. Bara jag slipper visa magen.
www.lovelymama.se
Där har dom flera! Finns på postorder och i butik!!!
Finns en mammabutik (fanns iallafall 2006) vid prinsgatans hållplats (där köpte jag min mammabaddräkt), på väg till mataffären. Det är ett lågt hus har jag för mig, ligger väl nån färgbutik bredvid.
Sen ska det även finnas en till om man går jämsmed trafiken mot slottsskogen från prinsgatan.
Jag använde dock aldrig min baddräkt och vet inte vart den tagit vägen ens, men mina bröst blev aldrig så stora som C-kupa så den var förstor upptill.
Tack så mycket för tipsen... Ska åka runt och kolla i morgon.
Butiken vid Prinsgatan finns kvar. Tror den heter "mammakläder". Ligger på Landsvägsgatan, precis bakom Condecco på hörnet vid Linnégatan.
Har oxå för mig att jag såg baddräkter där.
Kan man inte köpa bikinidelar separat på tex HM/Lindex ? Det vore ju det smartaste - köpa billig underdel + större överdel (eller matcha med linne/träningstopp...) som du själv var inne på ebbozz.
Finns på Lindex linne + byxa för gravida.
Jippie!! nu har jag köpt en baddräkt, så i morgon börjar vattengympan. Var på victoria på viktoriagatan och de hade flera baddräkter som satt ganska bra...