Finns det någon mer som slutat röka/snusa med hjälp av ingefära?
... Om inte så rekomenderar jag er att pröva det OM DU HAR BESTÄMT DIG att försöka sluta Det är nyttigt, billigt och gott
... Om inte så rekomenderar jag er att pröva det OM DU HAR BESTÄMT DIG att försöka sluta Det är nyttigt, billigt och gott
Ingefära?! Det var något nytt, hur funkar det?
Ja jag vill gärna också veta hur man bär sig åt!!
Håller på att sluta, har en vän som inte tycker om det och då gör jag det för dennes skull!
Min sambo slutade snusa för ett år sedan, först använde han nikotin och tobaksfritt snus och sen började han med ingefära.
Han köper färsk ingefära som han skalar och tar en liten bit av och tuggar lite på den så den blir mjuk och har den sen under läppen.
Min sambo slutade snusa för ett år sedan, först använde han nikotin och tobaksfritt snus och sen började han med ingefära.
Han köper färsk ingefära som han skalar och tar en liten bit av och tuggar lite på den så den blir mjuk och har den sen under läppen.
Oj! Liv i tråden JAg och min sambo snusar Ingefära... vi prövda färsk men den var så stark och hade en skum smak så vi köper den torkade i "Santa Maria" påse vid kryddorna. Dela med kniv i små bitar. Förvara i en gammal snusdosa tex och snusa när du känner dig rök/snussugen
Det är kanonbra!!!! Numer snusar jag det endast då jag festar för jag blir sugen på att röka då..
Ok. Tack för tipset!
Min sambo började snusa då han var 14år och är nu 33. Så det är väl ganska länge, men det funkar ju.
Jag började väl röka i typ 8:an eller så... jag höll upp när jag var gravid och ammade barnen men föll dit efteråt på att jag skulle feströka lite... så dumt!!! jag rökte väl ca 10-15 cigg/dag i alla år