VIHPS VII
Massor med kramar till Caribe!!!!!! Hur kan livet vara så orättvist????
Maskros Ser att du fångat en bankman!!! Hoppas det är mannen med stort M, det är du värd!!!!
Tänker på er alla andra med!!!!
Massor med kramar till Caribe!!!!!! Hur kan livet vara så orättvist????
Maskros Ser att du fångat en bankman!!! Hoppas det är mannen med stort M, det är du värd!!!!
Tänker på er alla andra med!!!!
Hej!!
Länge sedan jag skrev här men jag kikar in och håller koll på er.
Vill önska er en härlig midsommar allihopa!!!!!! Samt önska er lycka till med allt som är på gång med nya karlar och behandlingar! Hoppas snart vi ses på andra sidan!!!
kramar ProPPen
Maskros Ja, det är lite mer än 2 veckor... Men det kan ju lika gärna bli fyra, fast jag hoppas på EN!!! Låter som du kommer få en härlig midsommar med nya kärleken!!!
Tycker du ska säga till exet att antingen hämtar han sina saker snabbt som ögat eller så slänger du det!!!! Låt honom inte känna att han fortfarande har makt över dig!!!!
Xena Grattis till elefantgraviditeten!!!! Tiden kommer flyga fram tills det är dags för tur till Thailand och hämta lilla underverket!!!!
Maskros Skönt med nya fönster, det skulle vi också behöva. Men det kostar ju så mycket, men vi , måste nog ta tag i det innan dom vi har faller ihop... Eller vi måste måla dom iallafall, vilket ju är ett galet tråkigt jobb...
Vi har också tvåglas... Så både för värmen och för ljudet skulle jag vilja ha treglas. Iallafall i endel av fönstrena som är mot vägen. Vi bor vid vägen som är den ända infarten in och ut till samhället här, så det är lite trafik som kör förbi...
Du får vänta två veckor till och sen be om hjälp
Hej!!
Kikar in och kollar lite hur ni har det!!
Caribe Massor med kramar till dig!!!! Skönt att du fått hjälp och hoppas lite "ledighet" gör dig gott!!! Din chef kan dra och hänga sig tycker jag!!!!
Maskros Vad ni är söta!!!!!! Vilken 10-poängare du fångat!!!!
SS Två veckor går fort!!! Tyvärr brukar dom där veckorna efter, dvs semestern, gå ännu fortare...
Hihi, vilken beskrivning som en schnauzer!!! JHoppas han är väl dresserad också.... Ja, det syns att han är en tränare trots att inte kroppen syns!
Vilka karlar som inte kan hämta sina saker!!! Men jag gillade MaLus ide om brasa!!!!! Då slipper du ju åka till tippen!!!!
Hej!!
Nu är hon äntligen här lilla Vendela!!! Föddes i måndags (v40+0) vid 13.59. En liten nätt dam på 3370g och 50cm. Något av det vackraste som skådats!!!
Hoppas ni alla snart sällar er till oss på andra sidan för vi längtar efter er!!!
Hejjar på både Tican och Caribe inför stundande försök!!!
Hurrar för Maskros och kärleken!!! Vad gör det med torra bullar när man har en kärlek vid sin sida?!
Xena Toppen med jobba ordentligt, men galet med ob... Men man jobbar inte alltid för att bli rik på pengar utan på erfarenheter och för att man älskar sitt jobb!!!!