• xena

VIHPS VII

HA EN BRA MIDSOMMAR ALLA!!!
  • xena

Hoppas ni har haft en fin midsommar. Här hade vi sol stor del av dagen, men ingen värme att tala om. Lagomt till eftermiddagen drog ett regnväder in, en ordentlig skur och sedan uppklarnade o fint till kvällen. Firade i all enkelhet med mamma, pappa o svärisarna. Var hos oss och åt gott och surrade. Sedan tittade vi på bilder på alla vackra Thaibarn som adopteras till Sverige (finns en helt underbart forum på nätet med familjer som hämtat o som väntar barn från Thailand).

Tråkigt med jobbet Caribe! och samma för MaLus gubbe .

Maskors, hon står i full blom minsann. HÄRLIGT!

SS, hur går det för er? Ser att ni ska köra nytt försök.

• xena

Jaha jag fortsätter väl hålla monolog här inne . Fast i dag har jag inget nytt att förtälja. Är ledig för ovanlighetensskull . Kram, kram

• xena

Lilja, skönt att operationen gick bra. Jag gjorde ju oxå en liknande, men mitt myom var inte alls så stort. Hoppas det är lösningen, att "päronet" är väck . Se till att ladda batterierna ordentligt nu innan hösten kommer Kyss.

Ma Lu, joo så tycker jag visst man får säga. Förstår hur du menar! Hur känns det då, att vara mamma igen? nervöst eller?

Maskros, underbart! Jobba på och berätta ALLT så snart du hinner

• xena

Xena mår fint! Har varit ledig nästan en vecka nu (friplanerad) och håller på och bli tokig. Vädret är så där, i går hällregn mest hela dagen men fint till kvällen. Har inga pengar att spendera heller, trots lön eftersom jag ju dels "bara" har aspirantlön och dels så har adoptionskostnaderna varit dyra. Så inte kan man ut och shoppa sig lycklig heller . Men, men. Nu är det snart helg och då får jag jobba, YES! Man är nog allt bra knäpp?!?!?

Kul med renovering SS. I allafall när det är klart !

Lilja, du har nog med sysselsättning att återhämta dig just för tillfället Kyss.

• xena

Maskros, han verkar vara en hurtbulle som drar med dig på jogging och bergsbestigning . Går det bra med knät? Ska kasta mig in och kolla in bilden men först måste jag få skriva vad jag nyss fick veta....

VÅRA PAPPER GÅR NER TILL THAILAND I DAG!!!!!!!!!!!!!! Så nu väntar vi sanneligen barn!!!!

• xena

Maskros, du har det hårt med alla ex som springer hos dig titt som tätt . Hoppas du får en skön semester. Ska faktiskt också ha semester snart, om två veckor. Hoppas att vi kan få bättre väder för som det är nu är det inte kul. Ingen sol och ingen värme. Behöver jag säga att alla är spyless...R verkar vara helt rätt för dig !

Nu har vi bekräftelse på att våra papper är på plats hos myndigheten i Thailand! Underbart!

Ha en bra helg alla!

• xena

SS Kyss. Skönt att höra att saker och ting ser bättre ut.

Maskros, nää nu har vi gjort vårat. Nu väntar vi bara på det magiska samtalet som berättar att vi blivit föräldrar!

• xena

Maskros, chansen att det skulle gå fortare är minimal,  men visst finns den. Tror snarare att det kommer ta längre tid. Det som styr mest är ju hur många barn som finns tillgängliga för internationell adoption. Antalet minskar då fler barn blir adopterade inom landet. Och det är ju bra förståss!

• xena

Hello, här är en som är LEDIG i dag och ska ge sig ut på stranden . Ha det så bra inne ...

Svar på tråden VIHPS VII