VIHPS VII
SS, är avis på er som ska til Världsutställningen
, ville också åka (bara se o njuta har ingen hund i päls) men jag ska jobba.
SS, är avis på er som ska til Världsutställningen
, ville också åka (bara se o njuta har ingen hund i päls) men jag ska jobba.
Hej svejs!
här skiner också solen, men det är lite blåsigare o svalare än i går. Eftermiddagen ser dock ut att bli kanon, fast jag ska och jobba så det blir ingen solning. Nu jobbar jag helgen och sedan måndag, sedan är jag ledig i 3 veckor. Vi har inga planer utan vi njuter av dagen som kommer. Gubben är ledig samtidigt!
Maskros, ja det blev bad men jag åkte till vårat utomhusbad (tempererad pool). Solade och badade ett par timmar. Lyssnade bl.a på Sommar på P1, mysigt. Sedan blev det middag på stan med gubben, en god sallad och efter det fika på café. På kvällen tränade jag, körde ett stenhårt PUMP pass, var helt mör i armarna
.
Ha en trevlig helg alla!
Maskros tittar in med en kram så här på kvällskvisten
. Kände miog lite låg häromdagen då jag fick veta att ex:et väntar nummer 2.
Här är det semester från och med i dag!!! Dessutom är jag klar och godkänd med min "praktik" och efter semestern kommer jag att jobba "på riktigt
. Skön känsla och dessutom 5000:- mer i lön, inte fy skam. Tyvärr har vi OB som inte liknar något annat jobb jag haft, lägg till att de inte finns några som helst löneförmåner typ gymkort, läkarbesök osv och att vi inte har OB kvällstid utan våra dagar är från kl 06-22. Det är piss, men jobbet asroligt och varierande.
Hräligt att ha en plan Caribe, men tråkigt att värdena gjorde en störtdykning
Maskros, kul att det blev dans och sedan håller jag med Caribe om att berätta för R.
Tickan *hej, hej*
Maskros, att springa milen på 57 minuter är ju kanon! Du är hurtig värre!!! Hoppas du hade kul på dansen. Trevligt sätt att få motion på ju. Bullarna blev säkert godare än du själv tycker
.
Här är det pisstrist väder o jag har jobbabstinens
. Ja vet jag är inte klok
. Nåå vi har börjat titta på att ev bygga hus då vi inte hittar något som vi vill ha. Vi får väl se hur det blir med den saken. Ingen brådska inte.
Kramar till alla!
Tittar bara in...KRAMAR
Att bli fru är en härlig upplevelse. Jag har gjort det två gånger så jag vet
. Lycka till med bröllopet Cah!
Jag försöker väl hålla tråden vid liv med lite konstgjord andning
. Här är det semester en vecka till. Vädret i dag är fint, så vi får se vad den erbjuder för aktiviteter. Snart har vi väntat barn i en månad, så nu är det bara 23 månader kvar
.
Maskros, va roligt ni måste ha haft och vilken enorm motionssatsning dessutom. Kul att det verkar fungera så fint mellan er, blir så glad att läsa det. Du verkar må gott om jag "läser rätt" mellan raderna.
Nu börjar jag se slutet på semestern. På måndag (natt) är det jobb igen. Måste ta tag i träning och matvanor igen. Dessa tre veckor har varit förödande för figuren, i stället för GI-metoden har det körts GF-metoden dvs. glass och fika-metoden
.
Vädret är super just nu, så vi badar och njuter. Var barnvakter i gårkväll till två härliga småpojkar som vi fick natta. Underbart! Längtar sååååå till vi får åka ner och hämta vårat barn. Vill att två år ska ha gått NU
.
Ha det gott alla!
Härligt lilja, då är jag inte ensam om den metoden
! Hoppas allt ser bra ut den 4:e.
http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article2732980.ab
Hej svejs!
Vet inte vad jag ska skriva idag
....
Kram
Hallå Maskros! Läste din blogg och vet faktiskt inte vad jag ska säga eller tro om det hela. Svårt...Hoppas det löser sig *kram*
SS, o nej Mary Kay. Har blivit inbjuden till ett sådant "party" av en kompis och försäljerskan blev så frustrerad när jag tyckte att man visst kunde tvätta ansiktet med tvål och vatten i stället för med hennes dyra produkter
. Kanske det är därför man ser ut som man gör
. Lycka till med de extra knäcket! och stort lycka till i VM, och med den nya valpen. Kul! Bara din förbaskade karlslok inte glömmer bort dig för sin lilla valp bara, då kommer vi och hänger upp han i ögonlocken
.
Maskros, ja hoppas det löser sig för det lät faktiskt allt annat än bra det du skrev, om er båda. Hur går det på jobbet då, fullt upp? Har du hunnit rida någonting då, eller är du bara ute och "friar"?!
CC, kul att du tittade in. Ha det så bra med nya jobbet vad det nu är för något
.
Här är allt väl, inget nytt att rapportera.