• Anonym

vad händer i underlivet?

jag får som skinn bitar, alltså om ni tänker er sånt som små barn har i armvecken. en av dom är en leverfläck som lossnat halva från huden men nu ha det kommit som en vanlig skinnflisa. ingen vårta (eller hur se de ut) det är inte herpes eller något sånt utan bara hud. ha även besvärats av finnar i underlivet sen förlossningen, ehh vad händer?

• Svar på tråden vad händer i underlivet?
  • snappi81

Det kanske är dax att göra ett besök hos gyn!?

*För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • Disela

Hmmm.. besök gyn är ett förslag från mig.

41.2 år enligt vuxenpoäng.com *hmmpf*
  • Anonym

ha ju varit där nu vid efterkontroll och jag ha lämnat blodprover så det är ingen könssjukdom. det är som min levefläck som jag under en rakning råkade kära så det bara sitter i halva... låter jätte konstigt men haft antal folk där nere nu under förlossningen o dom påpekade inget av det här. fuderade på om det är hormoner

• Cecilia84

är det inte condylom man får sånna blåsor/vårtor av, tycker du ska uppsöka gyn så snart du kan. Lycka till

• Anonym
    Cecilia84 skrev 2008-05-14 22:40:35 följande:
    är det inte condylom man får sånna blåsor/vårtor av, tycker du ska uppsöka gyn så snart du kan. Lycka till
    men det är inte blåsor eller vårtor annars hade jag trott det, ha ju lämnat prover för sånt o kom tillbaka bra
  • Anonym

jag har fått 2 st hudknottror i underlivet, har ingen aning om vad de är eller vart de kommer ifrån.. kan de vara en sjukdom? de har iaf suttit där i några månader nu...

• Anonym
    Anonym skrev 2008-05-14 22:54:49 följande:
    jag har fått 2 st hudknottror i underlivet, har ingen aning om vad de är eller vart de kommer ifrån.. kan de vara en sjukdom? de har iaf suttit där i några månader nu...
    ja så kanske man kan förklara det, men är inget som går ta bort bara så där, börja fundera på om det kan vara utstående leverfläck? fast inte mörk? den ena ha jag haft i många år
  • Kya
    Anonym skrev 2008-05-14 23:02:13 följande:
    ja så kanske man kan förklara det, men är inget som går ta bort bara så där, börja fundera på om det kan vara utstående leverfläck? fast inte mörk? den ena ha jag haft i många år
    nope, en leverfläck är en samling med pigment, det som ger hud och hår färg.

låter som kondylom tycker jag. läkaren måste skrapa loss en bit hud och skicka iväg som prov, gjorde verkligen din gyn-läkare det?
  • Anonym (me2)

Jag har också fått "finnar" efter förlossningen. Har kommit och gått. Typ aldrig haft förut! Det måste ju vara hormoner..? Blir som hårda knölar ganska djupt under skinnet om man säger så. På insidan av yttre blygdläpparna. Men har du fått mer inuti oxå?

• Anonym
    Skriv gärna en rad skrev 2008-05-14 23:05:16 följande:
    nope, en leverfläck är en samling med pigment, det som ger hud och hår färg. låter som kondylom tycker jag. läkaren måste skrapa loss en bit hud och skicka iväg som prov, gjorde verkligen din gyn-läkare det?
    men är inte kondylom vårtor? och borde det inte komma o gå? den ena ha varit där i antal år och jag ha lämnat prover, den andra kom efter förlossningen och då lämna jag även cellprover innan och varit på kontroll efter. det är inget som klias eller kommer fler av
Svar på tråden vad händer i underlivet?