Har ni nån gång varit på en klassåterträff?
Jag sitter här och funderar på just den saken.
Sitter faktiskt och fasar lite för den dagen det ska dimpa ner en inbjudan i min brevlåda.
Skulle det bli en återträff med klassen från gymnasiet hade det inte gjort så himla mycket, men från högstadiet, åhh jag mår illa bara jag tänker på det...
Var mobbad på högstadiet, och tillhörde dte "mesiga" gänget i vår klass. Har alltid mått dåligt av det och man blev ofta hånad var och varannan dag.
Jag vet att detta var ett tag sen nu och jag ör inte ens samma person som jg var på högstadiet (förståeligt) men jag är rädd att när man väl är på en sån där träf så glider man in i sina gamla roller och det vill jag verkligen inte.
ni kanske tycker det är dumt att tänka på detta redan nu, har inte ens fått nån inbjudan och kanske jag aldrig får nån heller, men jag klan inte låta bli att fasa för det.
Har ni varit på nån klassåterträff, och var dte isåfall från högstadiet eller gymnasiet? När ni hade träffen, hur lång ti hade det gått sen ni slutade? Hur var stämningen på träffen? Gled ni in i gamla roller?
Lagt i känsliga rummet ifall någon vill vara anonym.