• Anonym

Kan man känna ostadighetskänsla utav dålig syn

För ca 20 år sedan skadade jag ögat på gympan. Fick en boll i ögat och dom trodde först jag skulle tappa synen på ögat. Klarade synen och då trodde dom att jag iallafall skulle få nedsatt syn men även den gick tillbaka till normal. Var även och kollade synen igen för kanske 7 år sedan och då var det jättebra. Har under några år känt att jag kan känna ostadihetskänsla om jag vänder mig fort eller något och har trott att det beror på ångest som jag också dragits med i flera år. Men det har jag nästan blivit helt bra ifrån idag men kan ända känna utav den här ostadighetskänslan. Känner ju även ibland att jag inte ser lika bra. Borde nog gå och kolla synen. Men kan kanske det bero på synen? Någon som har en aning?

• Svar på tråden Kan man känna ostadighetskänsla utav dålig syn
  • Anonym

jag kände mig ostadig och lite yr ibland... gick och kollade synen och fick brillor på en gång!! alltid värt att gå o kolla...!! LYCKA TILL

• Anonym
    Svar på #1
    Ja, då ska jag göra det. Tycker ju som sagt att jag känner mig yr ibland..eller inte riktigt yr heller utan ostadig. Det går ju över så fort dessutom .... när man hunnit stabilisera ögonen på nåt sätt
  • Alderia

Synen förändras ju med åren. Låter vettigt att gå till optikern.

Svar på tråden Kan man känna ostadighetskänsla utav dålig syn