Inlägg från: Anonym (=() |Visa alla inlägg
  • Anonym (=()

Midjemåttet blir inte mindre

Jag har varit med i viktväktarna i 3mån och gått ber mina överflördig kilon. Jag tränar 4-5dagar i veckan kondition och även lite styrka. Men trots detta försvinner inte den där J**LA magenSkrikandes

Mina mått är:
    rumpan 97cm
    bröst 91cm
    midja smalaste stället: 81cm
    magen största stället strax under naveln 91cmFörvånadSkrikandes!!!!
    Jag är 176cm väger 72 kg hur fasiken ska jag göra för att bli av med magen???

• Svar på tråden Midjemåttet blir inte mindre
  • Anonym (=()
    Anonym (M) skrev 2008-05-16 11:07:23 följande:
    Det är ju svårt att bli av med fett på ett ställe. Punktförbränning funkar inte.Men har du minskat i mått för övrigt? Mätt armar, bröst, lår, rumpa ?När man går ner i vikt minskar man ju vanligtvis över hela kroppen.
    De andra måtten har minskat men inte midjan.
  • Anonym (=()
    Anonym skrev 2008-05-16 11:27:08 följande:
    eftersom det är FL och någon förr eller senare kommer att kläcka frågan.du är inte gravid va TS?
    Nej
  • Anonym (=()

Får nog testa core. Har hört att det är väldigt svårt, stämmer det?

Mina mått har krymt överallt utom just magmåttet. Jag har 2barn och det kanske är en bidragande faktor till att magen är som den är (yngsta är 20mån). Jag känner mig ganska nöjd med övriga kroppen men just magen får mig att tappa motivation och jag blir bara så ledsen varje vecka när det är oförändrat.

• Anonym (=()

Vad är ett normalt midjemått? och vart ska man mäta midjan, där man är som smalast ovanför naveln eller där man har mest magput?

Svar på tråden Midjemåttet blir inte mindre