• Marlie87

Affär med bikini för stora bröst?

Om 3 veckor bör det av till Bali och för att kunna åka utomlands behöver man ha badkläder - MEN jag hittar verkligen inga som sitter bra på mig..

Har rätt stora bröst som gärna vill sitta på plats ordentligt, då jag lär få jaga en 1åring dagarna i ända Drar även lite större storlek på en underdel.

Vore jätteglad för lite tips på BRA affärer med snygga och bra bikinis, är liksom inte jakt efter någon "tant-bikini" heller, om ni förstår hur jag menar.. :)

HM, Lindex, KappAhl och dom vanligare kedjorna har inga överdelar som passar mig.

TACK på förhand!

• Svar på tråden Affär med bikini för stora bröst?
  • Marlie87

I Sthlm - Uppsala området.

Kan även internet-handla :) Det gör mig inte så mycket, det går att skicka tillbaka om det inte passar!

• Lookatt
    Marlie87 skrev 2008-05-16 13:45:36 följande:
    Om 3 veckor bör det av till Bali och för att kunna åka utomlands behöver man ha badkläder - MEN jag hittar verkligen inga som sitter bra på mig.. Har rätt stora bröst som gärna vill sitta på plats ordentligt, då jag lär få jaga en 1åring dagarna i ända Drar även lite större storlek på en underdel. Vore jätteglad för lite tips på BRA affärer med snygga och bra bikinis, är liksom inte jakt efter någon "tant-bikini" heller, om ni förstår hur jag menar.. :)HM, Lindex, KappAhl och dom vanligare kedjorna har inga överdelar som passar mig.TACK på förhand!
    Details!
    Jättebra butik som har strl DD-G tror jag. Finns i de flesta större städer i sverige.. har säkert en hemsida också.. hoppas du hittar en bra modell!
  • Bubblan84

Här i Eskilöstuna finns det en affär som heter Guldklimpen me massa fina kläder i större storlekar..även då underkläder o badkläder..vet dock inte om den finns i någon m,er stad

• ajnas

Lindex brukar ha badkläder i deras.. vad heter det? Kollektionen för "större" tjejer. Jag köpte bikini därifrån häromåret, de sålde överdel och underdel separat så jag kunde köpa bikiniöverdel i typ storlek 48-50 eller något sånt. Funkade jättebra!

Testa annars en riktig underklädesbutik, de brukar ha jättebra sortiment både av underkläder och baddräkt/bikini i stora storlekar.

• fejlin

Dessa brukar jag köpa mina bhar från www.bravissimo.com/   De har även bikinis o baddräkter mycket snabbt och bra om du kan tänka dig att betala med kort över nätet ... har aldrig varit några problem för mig

• GreenCat

Kolla in på PXC.se dom har underkläder och baddräkter och bikinis från 65 aa till 130L så det finns något för alla inte bara tantunderkläder för oss med stora bröst. =)
    Det är kläd partyn man kan ha hemma =) Finns på dom flesta ställena i Sverige.

• Marlie87

a a :

Tycker inte Lindex har något fint och roligt i större storlekar - det är svart och det är TRIST Jag vill ha snygga modeller i häftig färg :)

TACK för tipsen tjejer, ska kolla lite senare - när man inte har en gnällig 1åring kring benen :)

• Ingelalala

Details-som finns på bla. mäster samuelsgatan
    Miss mary-finns också i sthlm tror att den också ligger på samma gata. Kolla på eniro.
    Lycka till!

• SingForLife

Jag har F-G kupa o det finns bara tantmodeller där jag bor. Om man bara har tillgång till internet o har tittat på bravissimo och gärna tittar på svenska sidor- vad finns mer då?

Svar på tråden Affär med bikini för stora bröst?