• kvinnan78

Vibrationer / nervryckningar inne i livmodern

Jag har idag sedan lunch konstant kännt ett ett vibrerande område ovanför blygdbenet..likt som en vibrerande mobil. Som nervryckningar, det är ca 5 cm diameter stort område.....lägger jag handen utanpå magen så känner jag inte något, det gör inte ont men det är irriterande..det känns inte lika mkt då jag står upp utan menst då jag sitter ned.

Talade med BM idag och hon visste inte vad det kunde vara...någon som har varit med om liknande? blir lite orolig då det inte släpper...

• Svar på tråden Vibrationer / nervryckningar inne i livmodern
  • gerbera76

Jag känner precis samma sak men uppe under revbenen på höger sida. Har inte heller fått nåt svar på vad det kan vara. Skulle vara kul att veta.

• Victors mamma

Nej jag vet inte vad det kan vara...men min bebis brukar rycka ibland, som om den övar upp nervsystemet. men det är alltså inte bebis som du känner?

• kvinnan78

ja verkligen..jag har inte känt av bebis så mkt idag heller...men det kommer väl...

• kvinnan78
    Lotus26 skrev 2008-05-16 20:21:37 följande:
    Nej jag vet inte vad det kan vara...men min bebis brukar rycka ibland, som om den övar upp nervsystemet. men det är alltså inte bebis som du känner?
    nej den ligger mer mot naveln..jag känner den vl..i morse då det började så låg bebisen i det området..men nu har den flyttat o jag känner det fortfarande
  • Mejokana

Jag vet inte om det är nått liknande jag känner men jag trodde bara att det var att bebisen rörde på sig.

• choke

när jag var gravid med dottern så kändes det ungefär som att hon ryste därinne, är det så det känns?

• JLS

Det känns inte som något tickar lite? Då är det hicka i så fall

Vårt lilla mirakel...♥ Bf 080621 ♥
  • movie

Det är bebis som kissar Känns som vibrationer eller rysningar, helt normalt

Lill Bobbis vi längtar efter dig 080907
  • LilliNor

Har åxå hört att det är bebis som kissar  när det  känns som spasmer/ vibbar.
     När det rycker eller känns som ticks så har bebisen hicka. och en sak till
    Om ni känner att det knäpper i magen typ som  när ni knäcker knogarna så är det tydligen bebisens leder eftersom den inte har ledvätska. Det är iaf vad jag har blivit  i tutad av ett gäng människor..Det låter rimligt...

• kvinnan78

en bebis som kissar i 8 timmar känns inte logiskt...för det var konstant..hela dagen...

Svar på tråden Vibrationer / nervryckningar inne i livmodern