Efter Galloperation!!!
Vill att ni som opererat bort gallan, berättar hur ni mått och mår efter operationen, oavsett hur länge sedan det är. Själv opererade jag mig i onsdags.
Vill att ni som opererat bort gallan, berättar hur ni mått och mår efter operationen, oavsett hur länge sedan det är. Själv opererade jag mig i onsdags.
Hade ni inga problem med maten? kunde ni äta som vanligt direkt? Även det ni inte klarat av innan operation?
Ja, det har varit väldigtdålig information efter operationen om hur man ska äta, vad man ska undvika och vilka komplikationer man kan få. I katrineholm sa de ingenting, mer än att jag skulle klara äta pizza efter typ en vecka.....
Vad är det mer för råd och info ni fått efter operation. Jag vet ju ingenting. En vecka sen i morgon. Stygnen är fortfarande kvar, men de ramlar väl bort snart. Får molande värk i övre ryggen när jag ätit bla. har inte varit dålig i magen alls, fast jag var stenhård i magen innan så det kanske är därför. Tacksam för alla tips och råd....
Det är ingen som sagt till mig att jag inte får lyfta. Jag skulle ta det lite lugnt de första dagarna, men sen i måndags efter 5 dagar har jag tagit hand om min bebis själv, han väger 7,5kg. Tänk om det gått upp inne i magen då????
sallybuse: jag är sydd med sådana stygn som försvinner av sig självt, samma som man blir sydd med när man föder barn (om man behöver sys därnere).