Efter Galloperation!!!
Opererades snart en månad sedan som jag opades. Mår jävligt illa o har ont fortfarande. Dock inte bara där man kanske brukar ha efter en sån op. Läkarna sa att smärtan kan vandra. Att därför har jag ont i axeln o hela v sidan av magen o hela underdelen av magen också. Har ni nån länk till nån sida med råd o massa mat man ska undvika? Lättare o ha en lista på kylen, så man vet. Kan man endast äta alvedon mot magon? Är samarin bra vid magont om man käkat fel?
Vad käkar man imodium för? Vilka läkemedel ska man undvika?
Jag opererades på Danderyd. Ingen info what so ever från deras sida o dom kunde inte svara på frågor heller. Bara bolla vidare frågorna till olika personer, eller bara sket i dom. Deras hjälp under den veckan var som en mardröm. Som ex fick jag vänta 1 tim o 13 min på smärtstillande tablett. Kunde inte ta mig till toaletten o kissa utan tablett. Kommer inte när man ringer på larm o dom glömmer åttioelva saker jämt. Jag mådde psykiskt dåligt där. Så nu när man är hemma vill man ju bara att allt ska funka. Skönt få gnällt av sig...! ????
Tacksam för hjälp!
/Jenny