någon som kan spanska som vill översätta till mej?
Har en kompis som ahr trffat en kille som bara snckar spanska? och ingen engelska.. och hon snackar ingen spanska..
"Nu heres ablar cu mine >te hero muho un besos
Har en kompis som ahr trffat en kille som bara snckar spanska? och ingen engelska.. och hon snackar ingen spanska..
"Nu heres ablar cu mine >te hero muho un besos
püff
Är du säker på texten? Är det fonetiskt (så som det låter) eller har han skrivit det själv så här?
han ahr själv skrivit sådära.
jag sökte på google, och försökte översätta men knappt inga utav orden finns i spanska lexikonet :S
te hero muho un besos : Te quiero mucho un beso, jag älskar dig mycket, en puss
Nu heres ablar cu mine- Tu quieres hablar conmigo ? Vill di prata med mig??
Det där är inte rättstavat för fem öre, går inte att tyda. Antingen skriver han med extrem slang eller också har han grav dyslexi.
Kan spanska men förstår inte.
haha oki.. tror det är slang och sådära med.. fast han kanske inte är spansk.. bara sa det kanske.. har ingen aning träffade honom i praag..
Trikarn: Wow! Ja, det betyder det nog. Är det så spanska "ungdomar" skriver eller är jag helt bakom?
Den där spanskan verkar rätt kass... Besos betyder kyssar. Men Un besos blir ju "en kyssar..."
Kanske det ska vara Tu hablar i början? = "Du talar".
Hmmm
"hero" är hjälte
Det ser inte riktigt ut som spanska...hm. Fast jag kan ju bara typ skolspanska och ingen slang alls.
Om nån hade sagt det till mig (alltså den texten) så låter det ungefär som " vill du prata med mig? Jag tycker om dig mkt. Puss."....fast jag kan ha fel, det är nog sydamerikanska han skriver, typ chilenska och det är annorlunda.
Pust, vilken tur att det var fler än jag som inte fattade spanskan (den så kallade)
stinagreta: Ja, hero är hjälte, men på engelska
Det har typ kommit till ett extraspråk i spanskan precis som med alla andra språk- MSN som även används mer och mer dagligen. Har märkt det när jag pratar med mina kompisar..
Men skulle i ärlighetens namn tro att han ljög. Inte spansk, kanske svensk som ville verka speciell..!!
Jag tror han sa att han var spansk (vilket han inte är) och har bett en polare tala om för honom vad han ska skriva. Han har nog skrivit det fonetiskt....det tror jag iaf
héroe=hjälte
oki ja jag ahr ingen aning.. skum verka han och då har man kanske rätt med.. kan lite men ytterst lite spanska. men fatta inget alls av det han skrivit typ.
Håller med... ingen spanska