• Anonym (pregnant)

när syntes att du var gravid med andra barnet??

Väntar andra barnet och undrar när det började synas på dig??
    Är i vecka 5 nu bara...men första barnet så visste alla redan i vecka 15..så hade jag rätt stor mage redan. Det sägs ju att det syns fortare med andra barnet så därför är jag nyfiken. vill gärna kunna dölja det ett tag till..

• Svar på tråden när syntes att du var gravid med andra barnet??
  • Anonym (pregnant)

puffar

• Anonym (pregnant)

puff igen

• Cattis31

Kolla i mitt fotogalleri där finns bilder på min mage i olika veckor i mappen Bebben.
    Detta är iofs min tredje graviditet men den är väldigt lik min andra....

(¯`°?.¸ ღ♥Älskar min man & våra guldklimpar Ludwig 1997 & Philip 2002 & Bf 28 Juli 2008♥ღ ¸.?°´¯)
  • Anonym (redan stor)

Hallå alla! Vill oxå dölja min 2 a gravididet ett tag till men det händer grejer redan och är bara i v 6 Mina bröst har helt allvarligt blivit dubbelt så stora, till min mans stora glädje! Och på kvällen är jag så svullen så att man kan tro att jag är i v 20.

• kate79

Tyckte att det hände saker direkt.

Innan jag testat kunde jag inte knäppa jeansen och tänkte att jag behövde dra ner på godiset.

Har bilder från min andra graviditet.

Mamma till två underbara barn, Wilhelm 040221 och Tuwa 060210
  • Anonym (nr2)

Är också gravid med nr 2 och är nu i v.8 men har sett gravid ut sen början av v.7 och de bli r bara svårare och svårare att dölja kommer inte ens i mina byxor och vill inte berätta riktigt än...

• skojadoja

Min första graviditet syntes det jättetidigt, v12 fick jag lägga mina jeans på hyllan för att börja ha mammabyxor! Gick då upp 25kg totalt!!!!
    Nu väntar jag nr2 och det gick att dölja till v20-22 om jag hade rätt kläder på mig. För min del har det inte stämt alls att man är mycket större med nr2.

• Anonym (4)

Jag är gravid med nr 4 och är i v. 8. Kan knappt dölja magen och fick ta fram mammabyxorna för en vecka sen. Vill inte heller vara offentlig riktigt än...

Svar på tråden när syntes att du var gravid med andra barnet??