• Gung Ho

    Min man är "dålig" i sängen!!!

    Anonym skrev 2008-05-18 13:25:58 följande:
    Jag är sedan 7 år tillbaka tillsammans (och gift) med världens finaste kille. Han har ett stort hjärta och är verkligen en bra man! Är super attraherad av honom och han av mig. Han är min vän och stjälsvän...osv, osv! Men...vi klickar inte i sängen. Det är inte det att jag eller han inte är attraherade av varandra! Det är bara att jag känner mig som en runkdocka! Allt handlar om att han ska komma... han vill släppa ut alla de känslor han får när han ser mig... så han jukar skit snabbt och jag känner hela tiden att jag ska leva upp till hans fantasier! Han har olika saker som han gillar när jag gör... Men det är inte skönt för mig. När vi börjar älska så känns det underbart...men så börjar han juka och då känner jag mest att jag vill att det ska vara över. Jag har försökt prata med honom om detta....och försökt säga vad jag vill ha, men då säger han bara att han känner som om jag kritiserar honom i sängen. Han vill leva ut sina känlsor och tycker inte att det är något fel på det. Det är som om han inte fattar mina signaler, och han är inte heller intresserad av att lära sig eller utforska vad jag gillar. Han tror att allt handlar om att jag vill ha petting och förspel! Det är inte det! Jag vill att det ska vara sex för oss båda.... jag vill känna att mina fantasier också kommer fram och att det är lika viktigt att jag har det skönt som han! Igår försökt jag förföra honom... och utan ord vägleda honom! Jag kysste honom passionerat, satt på honom, gjorde det sakta osv..... men så säger han bara... jag ska göra det skönt för dig... och vänder mig i missionären och "runker av sig" i mig...... tack för det!!Jag har helt tappat lusten till sex! Fattar inte vad poängen är längre och det har resulterat i att jag inte längre vill så ofta! Det är ju inte ens skönt!!!! Bara jobbigt att ligga där och inte få leva ut!! Hjälp mig!!! Vad ska jag göra? Hur ska jag försöka få honom att förstå vad jag känner? Jag har försökt prata med honom lite......... men inte om det att jag bara vill att det ska vara över! Jag vill känna sex lust igen!!! När han är i mig så känner jag inget "där inne"!
    Visst skall han få 'leva ut sina känslor' (vad nu det har med vad du beskriver att göra).

    Men det skall ju du oxå få! Det måste han ju förstå!

    Om han gnäller på att du 'kritiserar' honom får du ju säga till honom att kritiken är konstruktiv för att ni skall få det bättre tillsammans. Jag antar att du inte kritiserar negativt (dvs Du är dålig, lite förenklat), utan konstruktivt (dva Kan vi inte göra så här istället?).

    Ibland hajjar jag inte vad mina 'medbröder' tänker med. Det skall väl inte vara så jävla svårt att märka om ens partner har det skönt. Stönar hon/han, så gör man iaf ngt rätt, är det tyst kanske man skall prova ngt nytt. Mer komplicerat än så är det inte på en grundläggande nivå.
  • Gung Ho

    Jag skulle INTE rekommendera att visa honom denna tråd.

    Det kan vara väldigt känsligt att 'hans' problem diskuteras med okända, även om han är anonym.

  • Gung Ho
    War skrev 2008-06-06 22:13:54 följande:
    Fö kan jag säga att om kvinnan är en trist partner så kan jag bli oinspirerad och bara göra klart.
    De flesta är en trist partner bara för att de inte vågar leva ut, eller vet hur man skall göra.

    Det gör det hela lite mer spännande att sas släppa ut fågeln ur buren.
Svar på tråden Min man är "dålig" i sängen!!!