Bok om barn?
Undrar om ni föräldrar har något tips på en bra bok om barnskötsel (omvårdnad, mat, sjukdomar, rutiner etc), gärna en svensk?
Undrar om ni föräldrar har något tips på en bra bok om barnskötsel (omvårdnad, mat, sjukdomar, rutiner etc), gärna en svensk?
*puff*
Fick låna boken "Babyliv-om dig och ditt barns första år" av en kompis. Den handlar om bebisens första år och tar upp saker som blir aktuella månad för månad, smakisar, vaccinationer, sömn etc. Kan rekommenderas.
Har en jätte bra bok som jag kan rekomendera dock så fick jag mitt första barn i fredags så jag kan inte svara om den är bra, men jag tycker tipsen verkar jätte bra o den finns i fler åldrar sen också när barnet blir större.
Nya Bebishandboken : 233 vanligaste frågorna på BVC
www.bokus.com/cgi-bin/book_search.cgi&FAST_VALUE=GLOBAL&FAST=Bebishandboken&PRODUCT_GROUP=B&x=0&y=0
Ja har den boken snugglebunny nämnde också verkar också bra.
BARNABOKEN av Anna Wahlgren. Som jag ju rekommenderar titt som tätt.
Lägg de eventuella negativa fördomarna om henne åt sidan och läs en bok som förändrar synen på det mesta och ger ett helt underbart bebis- och barnliv.
Stora boken om barn och Barnaboken har jag hemma i hyllan
"Nya bebishandboken - 233 vanligaste frågorna på BVC" är en mycket bra bok tycker jag.