Är det så stor skillnad på om tjejen är äldre än killen än tvärtom?????
Bara undrar!!!
Jag (tjejen) är 29år min kille är nyss fyllda 26år, så det skiljer alltså 3 år imellan oss. Problemet är att alla verkligen verkar störa sej på det, hans familj kommenterar det gärna så fort dem får tillfälle att "ja men du har ju vart med om mer, du är ju så mkt äldre än xxx" eller ja men du får ju tänka på att han är ju inte så gammal som du"
Även kompisar har vi fått tagit mkt skit från, en kompis sa till mej "oj börjar du känna av åldern så mkt att du va tvungen att skaffa dej en "toyboy"!! Eller som hans kompis sa när vi festa sist, jag trodde inte att sådana gamla kärringar som du gillade att festa? Kul att höra liksom, vi har nu vart tillsammans i 6 månader och håller nu på att flytta ihop, men kommentarerna avtar ju inte!!
Så är det verkligen så stort/hemsk problem för andra när tjejen är äldre? Jag har ju aldrig fått hört det när jag själv har träffat en äldre kille?
Är det nån som haft samma problem??
Från hans familj sida tror jag mkt det beror på att jag har 2 barn sedan mitt tidigare 8 års långa förhållande, att det skrämmer dem lite!! Men kompisarna då??? Både mina och hans!!