• Fluffguf

Siamesiska tvillingar?

Jag fick en lite udda fundering igår om siamesiska tvillingar och hur man föder dem egentligen Jag förstår ju att man förlöser med kejsarsnitt nu, men innan det fanns? Någon som vet?

• Svar på tråden Siamesiska tvillingar?
  • Fluffguf
    signaturbyte skrev 2008-05-19 16:03:38 följande:
    Då dog nog barn och mamman. Gissar jag på
    Förmodligen, men ut måste de väl på nåt sätt?
  • Umm Israa
    signaturbyte skrev 2008-05-19 16:03:38 följande:
    Då dog nog barn och mamman. Gissar jag på
    skulle det vara roligt?
  • signaturbyte

Har jag sagt det?
    Nädu. Jag menar mest att jag faktiskt inte vet, men gissar o så är jag vän med Fluffis så hon förstår mig iaf.

Umm Israa skrev 2008-05-19 16:04:27 följande:

skulle det vara roligt?
  • Fluffguf
    signaturbyte skrev 2008-05-19 16:09:59 följande:
    Prickade jag rätt på första svaret eller finns det något som verkligen vet?
    Nej det känns ju som att det nog var svårt att överleva det... Jag vet inte när man kunde veta att det var siamesiska tvillingar och ta dem med kejsarsnitt, men det har ju funnits de som har överlevt för länge sedan: http://en.wikipedia.org/wiki/Chang_and_Eng_Bunker
  • Umm Israa
    signaturbyte skrev 2008-05-19 16:06:29 följande:
    Har jag sagt det? Nädu. Jag menar mest att jag faktiskt inte vet, men gissar o så är jag vän med Fluffis så hon förstår mig iaf. Umm Israa skrev 2008-05-19 16:04:27 följande:
    Den extremt hånande gubben efter varje mening avslöjar att du är road av tanken.
  • signaturbyte

Du får tolka den gröna glada gubben hur du vill, men var snäll och försök inte berätta för mig vad jag själv säger. (Speciellt när det inte stämmer.)
    Tack.
    Umm Israa skrev 2008-05-19 16:14:55 följande:

Den extremt hånande gubben efter varje mening avslöjar att du är road av tanken.
  • Umm Israa
    signaturbyte skrev 2008-05-19 16:16:24 följande:
    Du får tolka den gröna glada gubben hur du vill, men var snäll och försök inte berätta för mig vad jag själv säger. (Speciellt när det inte stämmer.) Tack.Umm Israa skrev 2008-05-19 16:14:55 följande:
    har jag berättat vad du säger? Nej du själv skriver och använder dig av hånande/skrattande/glada smilies när du pratar om mammor och barn som dör.
  • Fluffguf
    Umm Israa skrev 2008-05-19 16:17:41 följande:
    har jag berättat vad du säger? Nej du själv skriver och använder dig av hånande/skrattande/glada smilies när du pratar om mammor och barn som dör.
    smileyn hörde ju till meningen om att hon gissade, inte till den om att de dog.
Svar på tråden Siamesiska tvillingar?