Inlägg från: Anonym (mrx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mrx)

    Gillar alla män stora bröst?

    Anonym (90 %) skrev 2021-07-22 21:06:23 följande:

    Typ 90 % av alla män jag pratat med gillar stora tuttar.


    och 10% är gay...
  • Anonym (mrx)

    Har varit med länge. Nu avhandlar jag inte detta ämne med speciellt många, men det återstår fortfarande att finna en man som inte föredrar stora.

  • Anonym (mrx)
    Ordinär Man skrev 2021-07-28 10:14:21 följande:
    Nej då, vi är många som föredrar mindre. Visst kan de med större vara attraktiva, men om jag får välja tar jag de mindre.
    Skulle aldrig lita på en sådan man.
  • Anonym (mrx)
    Anonym (Bengan) skrev 2021-07-28 11:01:59 följande:

    Ja, alla män gillar stora, utom Bengt i Karlshamn. Och en japan som bor i Kanada (minns inte namnet)


    Hehe, det är heller inte så konstigt. Bengt är nämligen både kommunist och feminist medan japanen är gay.
  • Anonym (mrx)
    Ordinär Man skrev 2021-07-28 13:46:08 följande:
    Lita på? I vilket avseende då? Vill du inte köpa min begagnade bil?
    Absolut inte.
  • Anonym (mrx)
    Martinetto skrev 2021-07-28 12:43:27 följande:

    Omöjligt att svara på då jag bara kan svara för mig själv.

    Klyshigt men jag föredrar personen och är hon rätt så är även brösten rätt.

    Har haft allt från de som varit tvungna att operera bort brösten till DD, alla har föredragits.


    Klart personen är det som betyder något på riktigt. Men alla män jag någonsin pratat med om saken föredrar DD på den där personen.
  • Anonym (mrx)
    Anonym (Bengan) skrev 2021-07-29 08:10:25 följande:
    Nej, du tänker nog på fel japan. Gozo (minns namnet nu) är verkligen inte gay.
    Okej, han kanske bara var feminist
  • Anonym (mrx)
    Ordinär Man skrev 2021-07-29 07:41:30 följande:
    Berätta nu! Är det något sorts komplex, dåligt självförtroende, eller något annat som spökar, när ni generat påstår att nån som föredrar mindre bröst skulle vara bögar?
    Det är nog du som har dåligt självförtroende av ditt inlägg att döma.
  • Anonym (mrx)
    Anonym (Miss Boobs) skrev 2021-07-29 21:17:28 följande:

    Nyfiken! Vad anses vara stora bröst - är det hur stora dom är i relation till resten av kroppen? En D-kupa kan ju skifta väldigt mycket i storlek på själva bröstet beroende på hur stor man är under bysten 65, 70, 75, 80, 85 osv...


    Det är ju det som upplevs som stora bröst helt enkelt, sen skiter jag i bh-storleken. Men 65D är nog inte mycket att komma med skulle jag tro.
  • Anonym (mrx)
    Anonym (Miss Boobs) skrev 2021-07-30 18:28:33 följande:
    Det var ju lite det jag undrade!! Jag tycker inte jag har jättestora men alla killar tycker det!!
    Jaha, men killarna vet ju troligen inte din bh-storlek, så tycker de att du har stora bröst så har du nog det. For the record, vilken storlek har du?
  • Anonym (mrx)
    Anonym (Miss Boobs) skrev 2021-07-30 19:10:21 följande:
    65J-70H!!
    Den enda gåtan är ju hur du inte själv kan tycka de är stora.
  • Anonym (mrx)
    Anonym (Miss Boobs) skrev 2021-07-30 18:28:33 följande:
    Det var ju lite det jag undrade!! Jag tycker inte jag har jättestora men alla killar tycker det!!
    Men då är ju saken klar, om alla män gillar dina bröst så hade jag rätt, haha.
  • Anonym (mrx)
    Anonym (Miss Boobs) skrev 2021-07-30 19:41:02 följande:
    Antagligen hemmablind som man brukar säga... Har ju haft dom i herrans många år!!
    Ja säkert är det inte konstogare än så. Men du måste ju få kommentarer från de du är tillsammans med och när du provar ut bh samt en massa andra händelser som "drabbar" er storbystade.
  • Anonym (mrx)
    Anonym (Miss Boobs) skrev 2021-07-30 20:18:03 följande:
    Får absolut komplimanger från killar. Bh beställer jag på nätet eller köper i butiker som har den strl och där är dom vana. Vad skulle det vara som "drabbar" oss storbystade... Det där med ögonkontakt!?
    Bara en sån sak som att de flesta inte har din storlek borde väl ge en hint, haha. Ja, du vet nog bättre än jag vad det kan vara som "drabbar" eller rentav "gynnar" er som har lite extra.
  • Anonym (mrx)
    Wally skrev 2021-07-30 20:24:54 följande:

    Röstade nej, då alternativet jag gillar alla strl på bröst bara de sitter på den kvinna jag är med.

    Sen självklart är ju större bröst avvikande från normen och drar till sig en blick av den anledningen. Precis som ett fint leende, utstrålar energi, livsglädje etc


    Men fy på dig, detta är ju en högst vetenskplig undersökning som du förstör med ett sådant beteende. Ett par perfekta tuttar sitter ju oftast på helt fel kvinna tyvärr.
  • Anonym (mrx)
    Anonym (Gyllene lökar) skrev 2021-07-30 20:30:44 följande:

    När jag träffade min man så var jag väldigt smal/underviktig och knappt några bröst. Han sa då att de var lagom och fina. Nu har jag nått en normalvikt och därmed också fått både rumpa, bröst och lite mage och han gillar min kropp ännu mer nu, får inte tala om att banta.

    Så jag vet inte om alla, men iallafall så verkar många karlar gilla dedär magiska lökarna ????


    Grattis till dig som fångat en riktig man
  • Anonym (mrx)
    LuddeGudde skrev 2021-08-01 23:41:56 följande:

    Små bröst o liten rumpa = perfekt


    I gayvärlden?
  • Anonym (mrx)

    En del verkar tro att stora bröst alltid är en konsekvens av övervikt, vilket knappast är vad önskas. Det ska ju vara stora bröst på en vältränad kropp.

  • Anonym (mrx)
    Ordinär Man skrev 2021-08-03 07:03:45 följande:
    Många män som föredrar stora bröst, blir ofta irriterade när de förstår att andra män kan ha andra preferenser. De kan ta det som en personlig kritik.

    Varför vet jag inte, men det är lite börjat, och det är man börjar misstänka mommy issues.
    Löjligt. Det kan handla om Arne i Säffle eller nån som är gay. Vanligast är väl Allan som aldrig fått känna på större än A-kupa.


  • Anonym (mrx)
    Ordinär Man skrev 2021-08-04 13:50:07 följande:
    Javisst är det löjligt. Att klistra på någon nedvärderande egenskaper på grund av preferenser. Att få en reaktion just som din var avsikten, vilket du naturligtvis gav.

    Nej, självklart har man inte mommy issues for at man föredrar stora bröst.

    Men ändå exponerar du din osäkerhet genom att påstå att man är bög eller inte fått något annat än små. Varför det? Folk skiter väl i vad du gillar?

    Sen kan man förstås undra över vad det är för fel med att vara bög? Tydligen som motsats till den riktiga Karl du är? Kanske dags att komma ut ur garderoben?
    Vad är nedvärderande? Det är 2021 och inget nedvärderande med att vara gay. Att bara ha fått känna på A-kupa kan väl inte heller vara nedvärderande om det är hens största önskan.

    Är jag osäker? Det var helt nytt för mig. Råkar vara i en position där jag kan få vad jag vill men redan har vad jag vill ha.


Svar på tråden Gillar alla män stora bröst?