Inlägg från: Ordinär Man |Visa alla inlägg
  • Ordinär Man

Gillar alla män stora bröst?

Hellre små och rappa än stora och slappa.

• Ordinär Man
    Anonym (mrx) skrev 2021-07-28 10:00:13 följande:

Har varit med länge. Nu avhandlar jag inte detta ämne med speciellt många, men det återstår fortfarande att finna en man som inte föredrar stora.

Nej då, vi är många som föredrar mindre. Visst kan de med större vara attraktiva, men om jag får välja tar jag de mindre.
  • Ordinär Man
    Anonym (mrx) skrev 2021-07-28 10:28:33 följande:

Skulle aldrig lita på en sådan man.

Lita på? I vilket avseende då? Vill du inte köpa min begagnade bil?
  • Ordinär Man
    Anonym (mrx) skrev 2021-07-28 19:56:35 följande:

Hehe, det är heller inte så konstigt. Bengt är nämligen både kommunist och feminist medan japanen är gay.

Berätta nu! Är det något sorts komplex, dåligt självförtroende, eller något annat som spökar, när ni generat påstår att nån som föredrar mindre bröst skulle vara bögar?
  • Ordinär Man
    Anonym (mrx) skrev 2021-07-29 09:54:25 följande:

Det är nog du som har dåligt självförtroende av ditt inlägg att döma.

Nej ,varför det? Du är den som bluddtar om bögar.
  • Ordinär Man
    Anonym (Bengan) skrev 2021-08-02 11:16:41 följande:

Många män som föredrar stora bröst, blir ofta irriterade när de förstår att andra män kan ha andra preferenser. De kan ta det som en personlig kritik.

Varför vet jag inte, men det är lite börjat, och det är man börjar misstänka mommy issues.
  • Ordinär Man
    Anonym (Ava) skrev 2021-08-03 10:02:55 följande:

Inte alla med de flesta.

Jag varnar alla kvinnor för män som gillar små bröst för någon säkrare indikation på pedofiltendenser finns inte. Män som gillar stora bröst kommer aldrig att attraheras av småtjejer.

Här har vi den där osäkerheten stora bröst-förespråkarna ofta uppvisar. Föredrar man små bröst är man antingen bög eller pedofil. Löjligt.
  • Ordinär Man
    Anonym (mrx) skrev 2021-08-03 22:40:05 följande:

Löjligt. Det kan handla om Arne i Säffle eller nån som är gay. Vanligast är väl Allan som aldrig fått känna på större än A-kupa.

Javisst är det löjligt. Att klistra på någon nedvärderande egenskaper på grund av preferenser. Att få en reaktion just som din var avsikten, vilket du naturligtvis gav.

Nej, självklart har man inte mommy issues for at man föredrar stora bröst.

Men ändå exponerar du din osäkerhet genom att påstå att man är bög eller inte fått något annat än små. Varför det? Folk skiter väl i vad du gillar?

Sen kan man förstås undra över vad det är för fel med att vara bög? Tydligen som motsats till den riktiga Karl du är? Kanske dags att komma ut ur garderoben?
  • Ordinär Man
    Anonym (mrx) skrev 2021-08-04 21:58:46 följande:

Vad är nedvärderande? Det är 2021 och inget nedvärderande med att vara gay. Att bara ha fått känna på A-kupa kan väl inte heller vara nedvärderande om det är hens största önskan.

Är jag osäker? Det var helt nytt för mig. Råkar vara i en position där jag kan få vad jag vill men redan har vad jag vill ha.

Du kan vara lugn att jag inte för ett öögonblicktror att du vill visa sig osäker.
  • Ordinär Man
    Anonym (Sillidill) skrev 2021-08-05 00:36:53 följande:

Jo, det kan vi visst! Granndottern som är 15 har stora härliga bröst. Inte för att jag tänker göra några närmanden, men attraherad är jag.

Så när du blir kåt på granndottern med små bröst är det peddo, men med stora stora bröst är du sund och kanske till och kanske till och med en riktig karl?
  • Ordinär Man
    Anonym (Sillidill) skrev 2021-08-05 17:46:28 följande:

Du borde kanske lära dig svenska? Attraherad och kåt är absolut inte samma sak.

Gradskillnad i min värld. Du kanske borde prata med hennes pappa om att du är kåt på, förlåt attraherad av, hans dotter, så att ni kan göra upp ett schema för att ni inte ska mötas utomhus?
  • Ordinär Man
    Anonym (Sillidill) skrev 2021-08-05 21:06:52 följande:

Varför? Fint att bli attraherad tycker jag.

Hon är fin, men jag är är som sagt inte kåt på henne ... ändå är jag bara 21 år.

Aha! Då tar jag tillbaka.
Svar på tråden Gillar alla män stora bröst?