Gillar alla män stora bröst?
Hellre små och rappa än stora och slappa.
Hellre små och rappa än stora och slappa.
Har varit med länge. Nu avhandlar jag inte detta ämne med speciellt många, men det återstår fortfarande att finna en man som inte föredrar stora.
Skulle aldrig lita på en sådan man.
Hehe, det är heller inte så konstigt. Bengt är nämligen både kommunist och feminist medan japanen är gay.
Det är nog du som har dåligt självförtroende av ditt inlägg att döma.
Inte alla med de flesta.
Jag varnar alla kvinnor för män som gillar små bröst för någon säkrare indikation på pedofiltendenser finns inte. Män som gillar stora bröst kommer aldrig att attraheras av småtjejer.
Löjligt. Det kan handla om Arne i Säffle eller nån som är gay. Vanligast är väl Allan som aldrig fått känna på större än A-kupa.
Vad är nedvärderande? Det är 2021 och inget nedvärderande med att vara gay. Att bara ha fått känna på A-kupa kan väl inte heller vara nedvärderande om det är hens största önskan.
Är jag osäker? Det var helt nytt för mig. Råkar vara i en position där jag kan få vad jag vill men redan har vad jag vill ha.
Jo, det kan vi visst! Granndottern som är 15 har stora härliga bröst. Inte för att jag tänker göra några närmanden, men attraherad är jag.
Du borde kanske lära dig svenska? Attraherad och kåt är absolut inte samma sak.
Varför? Fint att bli attraherad tycker jag.
Hon är fin, men jag är är som sagt inte kåt på henne ... ändå är jag bara 21 år.