• Blossi

Gillar alla män stora bröst?

Ja, hur är det nu?

Brist på information skapar spekulation
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar alla män stora bröst?
  • Anonym (Si och så ...)

Gillar inte bara stora ..... gillar de som vill bli smekta och slickade och som gärna bjuder på ett par hårda knoppar.  Lockar ju till mer, eller hur?

• Staffan66

På riktigt, vem gillar stora, hängande tantbröst? Låt oss vara ärliga, inte många, nä små och fasta skall de vara...

• Anonym (XY)
    Anonym (Lise) skrev 2022-08-14 17:19:27 följande:

Jag har stora bröst och ingen verkar bry sig .Nä män går nog efter plånboken.

Håller inte med? ett par vackra stora bröst är alltid trevligt att vila ögonen på eller ännu hellre leka med.
  • Gaskarl
    Anonym (Viola) skrev 2022-08-14 17:32:54 följande:
    Men tack, så snällt sagt  // Solig
    Kan man inte få veta lite mer?
    Nyfikna jag.
  • Tom Araya
    Blossi skrev 2008-05-19 15:50:55 följande:
    Gillar alla män stora bröst?

Ja, hur är det nu?

Vem har du tänkt ska kunna svara på frågan?
  • Tom Araya
    Anonym (Lise) skrev 2022-08-14 17:19:27 följande:

Jag har stora bröst och ingen verkar bry sig .Nä män går nog efter plånboken.

Haha... det tror jag inte.
    Då är det nog fler kvinnor som går efter storlek på mannen plånbok och kuk.

Sedan undrar jag varför någon ska bry sig om att du har stora bröst, som att vi män bara kollar efter stora bröst och inte bryr sig om andra kvaliteter hos kvinnor?!
  • Anonym (Viola)
    Gaskarl skrev 2022-08-14 23:38:15 följande:
    Kan man inte få veta lite mer?
    Nyfikna jag.
    Du vet redan så mycket mer än du tror. Du vet nästan allt, förutom vilket nick jag vanligtvis använder. 
  • Hursmakardu

Det absolut viktigaste med bröst är att de är känsliga. Älskar att massera, kyssa o nafsa i bröstvårtor. Storleken är helt obetydlig. Det viktigaste är att det flämtas när bröstvårtorna får sig en tungkyss. 

• Anonym (52)
    Staffan66 skrev 2022-08-14 21:59:02 följande:

På riktigt, vem gillar stora, hängande tantbröst? Låt oss vara ärliga, inte många, nä små och fasta skall de vara...

Ha ha....
  • Anonym (Mman)
    Staffan66 skrev 2022-08-14 21:59:02 följande:

Eller stora och fasta! Utan tvekan stora och fasta.
Svar på tråden Gillar alla män stora bröst?