Jävla Phonehouse kundtjänst :-(
tecknade telia vänner men sa upp abonemanget, fick en räkning som jag bara skulle kasta sa dom.. fick en påminnelse och ringde dit igen.. dom fixade det igen? Nu har jag fått från INKASSO! Så betalar jag inte 977kr så får jag en betalningsanmärkning, jag är så ledsen.. ringde phonehouse i torsdags.. han sa att de syntes att jag hade ringt dit men att hans kollega hade tydligen inte annulerat fakturan utan skickat ärendet vidare till telia? han skulle kontakta telia å höra av sig sen??? det har han inte gjort!! ringde till phonehouse nyss, pratade med en tjej som skulle koppla mig till en handläggare, var på plats nummer 8 i 30 min! dom hade väll säkert gått för dagen :( vet inte vad jag ska göra, snackade med teliabutiken men dom kan inget göra då detta täcknades via phonehouse, och dom i butiken kan inte göra något heller????
Vad ska jag göra?
Hade ett liknande strul med com hem för nått år sen, vi gick till konsumentverket och fick hjälp.. men nu känns det som att jag inte har några bevis eller vad man ska säga, hjälp, hjälp, hjälp..