Inlägg från: Anonym (lappen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lappen)

Pappa i kris

Jag är helt övertygad om att han kan överklaga, vet med säkerhet de som har lyckats just för att de blir av med jobbet om de förlorar kortet. anledningen till att så få överklagar är just för att de skäms, och att de vet egentligen att det är ett rimligt straff.. och så vill man inte ta upp det igen..
    men jag skulle råda dig att fokusera på att stötta honom i att överklaga, du kanske får dra det tunga lasset till en början.

Och till alla andra moralkärringar härinne, den som är utan skuld, ska kasta första stenen!!!

Det KAN vara så att den här sitsen har skrämt skiten ur TS far, så att vi alla kan känna oss säkra för honom hädanefter...

• Anonym (lappen)

Såg precis att det var fler som refererade till att kasta första stenen... skriver långsamt, var inte meningen att leka copycat...

Sen alla ni som skriker rattfylla... lugna er lite... de åren jag bodde i staterna drack man en stor stark var tredje timme, för det är lagligt i vissa stater... o man var inte helt nykter när man körde hem - helt lagligt, skilj på rattfylla, och procent kvar i kroppen....

jeez, ts ville ha stöttning, vill ni inte ge det behöver ni inte ens skriva nåt alls.....

Svar på tråden Pappa i kris