Inlägg från: Rottis77 |Visa alla inlägg
  • Rottis77

Ang grillad mat!!

Pratade med en kompis innan idag och sa att vi skulle grilla idag igen och då sa hon att man inte fick äta så mycket grillad mat, stämmer detta?? Vi grillar ju nästa alltid när vädret tillåter det.

• Svar på tråden Ang grillad mat!!
  • Rottis77

Ohhhh tack va glad jag blev nu, ÄLSKAR grillat!!

Vet inte var hon fått det ifrån, men jag hittade ingenting i någon gravid bok om att man inte fick äta det. Och vi är alltid noga med att det är genomstekt.

• Rottis77
    Sencha skrev 2008-05-19 19:43:26 följande:
    Folk sprider så gärna vidare saker som de har hört eller som någon spekulerat i. Det blir lätt en höna av en fjäder, och någons okvalificerade fundering blir lätt en vedertagen sanning efter några led av hörsägen.
    Så sant så!

Men nu kan jag fortsätta att njuta av grillat och det va ju otur för henne som inte åt grillat under hela tiden hon va gravid!
  • Rottis77
    Sencha skrev 2008-05-19 19:48:09 följande:
    Precis. Synd för henne att hon inte kollade upp det noggrannare. Grattis till dig som gjorde det
    Tack! Hur skulle jag annars klara en hel sommar UTAN grillat?????? Det är jobbigt nock att inte få dricka den riktigt kalla goda ölen till det grillade, men cola är oxå gott Flört
  • Rottis77
    La Lola skrev 2008-05-19 20:03:40 följande:
    Drick alkoholfri då.
    Är den alkoholfria ölen god? Är det helt ok att dricka det?
  • Rottis77
    La Lola skrev 2008-05-19 20:07:34 följande:
    Den är helt ok att dricka. Den är ju alkoholfri....Dock har jag ingen aning om vilken som är godast.
    Får väl testa det en dag.
Svar på tråden Ang grillad mat!!