• Norahs mamma

*Min dotter ska döpas (å snart min brorsdotter).

Min dotter ska döpas (å snart min brorsdotter)...
    Önskar tips på presenter!!

• Svar på tråden *Min dotter ska döpas (å snart min brorsdotter).
  • honyponken

halsband, armband med berlocker, pengar till konto till barnet, spargris, presentkort på kläder, sån där ram där man även graverar in födelsedatumet å vikt å så, "min första bok"...
    hoppas du fick lite idéer iaf:)

• lingheden

www.sagofabriken.se har jättefina kit för statyer som man kan göra hemma av bernets händer och fötter när de är riktigt små. Det blir otroligt fint när det är klart. Sen har de rätt mycket andra presenter för dop å sånt.

• kultingen

Jag ska ge Hedda en lyckopeng som har varit min mammas(hon finns tyvärr inte kvar i livet),,jag har varit inne på guldsmedsaffären å fått den graverad med namn å dopdatum,
    hoppas att det kommer att uppskattas när hon blir äldre..
    Du kanske åxå har nåt gammalt smycke du fått av farmor ,mormor el dylikt som du kan göra om å ge till din dotter,,annars finns det ju alltid nya lyckopengar!!

• väntar o längtar

Fina sagoböcker eller en extra lyxig nalle. Jag gillar sånt som barnet kan använda (kanske inte med en gång), såna där prydnadsgrejor och minnesprylar tycker jag mest hamnar längst bak i nåt skåp. Handen på hjärtat - hur mycket sånt har ni själva sparat från era dop?

Svar på tråden *Min dotter ska döpas (å snart min brorsdotter).