Har jag missat nått eller? Ska kronprinsessan Victoria äntligen gifta sig??
?
Hörde nyss på radions nyhetssammanfattning nått i stil med "...och Victorias bröllop kommer att dra in miljoner"
???
?
Hörde nyss på radions nyhetssammanfattning nått i stil med "...och Victorias bröllop kommer att dra in miljoner"
???
Nej, det är önsketänkande från media...
Jaha
Jag hann ju tro att jag missat typ ett års förlovning eller liknande
Oj, miljarder var det till och med..
Jag läste det där i tidningen i morse. Det är nåt företag som räknat ut vad deras bröllop skulle kosta och hur mycket det skulle dra in i turistintäkter
Jo, hörde hela inslaget nu
Tycker synd om henne. Tänk att ha så många som har åsikter om ens liv. Jag skulle känna mig rätt pressad. Vad skulle hända om Sveriges kronprinsessa plötsligt var homosexuell, hade Downs syndrom, inte kunde få barn, eller hade Boarderline el liknande? Grejer som "vanliga" människor faktiskt är/har... Jag tycker media ska lämna henne lite mer ifred...
Äh, det är inte ett dugg synd om henne. Fattiga barn i Afrika är det synd om. Om det är så himla jobbigt att vara kronprinsessa så kan hon faktiskt kliva av. Och ha ett helt underbart liv ändå.
Det är jag inte så säker på att hon skulle göra eller "tvingas" göra.
Kungen och Vicktoria har t.ex Dyslexi. Victoria har haft anorexia osv. Kungafamiljen börjar faktiskt leva lite mer som vanligt folk.
jag håller med.
Har det egentligen någon gång fötts ett barn inom den kungliga världen som är sjuk/ missbildad/ skadad, osv?
marina 81 skrev 2008-05-20 23:49:42 följande: