Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

ni som fått mf, vilken färg på blodet var det

ok, men de verkar som man ska ha klumpar som man verkligen ser att det är de?

än sålänge har jag haft klarrött blod när ja torkat mig eller så har de kommit som 2-3 5 kronor (svårt å förklara.

ja vi får se hur de blir till ikväll/imorgon.

men hade ni mensvärk länge? har inga bruna flytningar alls. detta e typ v5-6 nånstans, gjorde ont riktig mensvärk inom 1 timme sen vart de mindre o nu sen ett tag ingenting förutom blod då å då.
    ok, ja blöder man i 4 dar så borde de ju va tecken på mens? men oftast brukar man väl få klumpar i.. o mycket blod väl?

• PåvägMotSyskon

Okej. Jag vaknade och kände mensvärk som när mensen är på gång, hade ont o gick på toa då kom de lite blod..

sen har de varit lite då å då sen dess. ont hade ja så inom 1 timme, sen blev de mildare o sen ingenting alls.

jag är i v5-6 då ja hade senaste mens 11 april. får hoppas de e blodkärl eller att kroppen inte uppfattat graviditet eller nått som förklarar det. HOPPAS på att inga klumpar kommer. för om ja hade mf så borde ja fått klumparna när ja hade on imorse när ja vakna men då va de ingenting

• PåvägMotSyskon

ok, så det är bara o invänta klumparna nu? eller se om blodet försvinner till imorgon???

• PåvägMotSyskon

Tack för alla svar. tror detta är ett mf.

en fråga till er som fick mf. När kom er nästa ÄL?

Kan jag te x ha äl om man utgår att detta är min mens då ja blöder.. att ÄL sker om 2v o framåt igen??

• PåvägMotSyskon

ska testa utifall till nästa vecka så vet man 100% säkert fastän ja blöder lite mer nu.

• PåvägMotSyskon

spikelsa: TACK FÖR DITT SVAR!!

de va ett jättebra svar, tur att de finns positiva sådana i de tråkiga som händer. Jahaaa, då får man hoppas kroppen uppfatta detta som en mens då, för de ser ut nu som en vanlig mens, då de blir lite rikligare me blod idag även om jag inte använder stora trosskydd (e-xtra som dem heter, dem tunna) de blir fulla)

Så då borde jag utgå ifrån denna blödning som en mens att jag har äl runt 3-7 juni än att utgå från mensen som ja räkna utifrån förra gången som var 11 april, isf ska ÄL ske 23-31 maj å de kan ju inte stämma om ja blöder nu?

Ja kan säga att ja vill heller inte lyssna på de som säger "låt den vila nu, VADÅ ja vill ha en bebbe hos mig nu o tätt mellan syskonen.. då BORDE ja väl testa igen? Blev du gravid direkt efter du fått mf (2v o framåt?) låter ju som om de ska funka Hoppas de gör de för mig med.

Tack än en gång för svaret!!!

( som sagt ja lär väl testa mig oxå utifall de e kvar ändå hos mig lill*n )

• PåvägMotSyskon

bebisgalen: oj, hur långt gången var du när du fick ditt ma? beklagar det.. hemskt att behöva gå igenom detta.

snö 81: men usch, å ja förmodligen dagen innan dig ska testa på mån o se om de e så. Jag har inga klumpar direkt, å ja blöder mindre nu idag än igår. e på 3.e dagen idag..

bara se på mån hur testet visar då vet man 100% säkert. för vissa kan ju ha mens ändå har man ju läst.

Svar på tråden ni som fått mf, vilken färg på blodet var det