• jonnysbrud

Vad har du köpt till morsdag?

Nu på söndag är det Morsdag, Har du köpt något speciellt till din mamma? Och vad önskar du dig själv?

• Svar på tråden Vad har du köpt till morsdag?
  • jonnysbrud

Jag har beställt blommor genom eurofloristen till min mamma.
    Blommorna kommer levereras på morsdag till dörren

• Smultron ett

Jag har inte köpt nått till min mamma. och jag kommer inte få något för sambon tycker inte det är värt att fira.

What happens in vegas...
  • Smultron ett

Om jag ska få nått får min 4åring och 1 åring komma på att det är mors dag och ge mig nått själva tycker han. hej hopp

(jag SKA ge min mamma nått men har inte hunnit fixa än)

What happens in vegas...
  • jonnysbrud

Smultron ett skrev 2008-05-20 11:50:12 följande:

Om jag ska få nått får min 4åring och 1 åring komma på att det är mors dag och ge mig nått själva tycker han. hej hopp(jag SKA ge min mamma nått men har inte hunnit fixa än)
    hoppas fyråringen får reda på det vid förskolan och tjatar tills dom får köpa en present till dig. Det behöver ju inte vara något stort, något litet kan betyda allt i världen ibland
  • Smultron ett

Jag är nöjd med en kram.
    Men tror inte de pratar om det på dagis, det gjorde de inte förra året.
    inte alla hjärtans dag heller.

så de lär nog inte ens veta att det är mors dag.

jonnysbrud skrev 2008-05-20 11:53:06 följande:
    Smultron ett skrev 2008-05-20 11:50:12 följande:hoppas fyråringen får reda på det vid förskolan och tjatar tills dom får köpa en present till dig. Det behöver ju inte vara något stort, något litet kan betyda allt i världen ibland
    What happens in vegas...
  • Smultron ett

Jag hjälper barnen att göra ntt fint på fars dag iallafall
    förra året blev det en skogstavla med barr kosstar löv och pinnar som hon fick klistra själv.

What happens in vegas...
  • Mickis74

Jag önskar mig inget för jag tycker det är en onödig dag....men till min mamma köper jag en blomma eller nåt för jag vet att hon skulle bli ledsen annars.

• lilla mej

vada onodig dag??? Ar det inte underbart att bli uppskattad? det behover inte kosta massor. Men jag tycker det borde finnas fler dagar Att fira. Brosansdag syrransdag mormor morfar farmor farfar kompis, nagon speciell ja vad som helst for dag.... fira mera!!

• jonnysbrud
    Svar på #10
    Fast om man hade bror, syster, mormor, morfar, farmor, farfar, vänner dagen så skulle det nog bli för mycket firande för min budget iallafall men det skulle vara kul
  • Mickis74

Nej, jag tycker inte om firadagar....

lilla mej skrev 2008-05-20 12:04:51 följande:

vada onodig dag??? Ar det inte underbart att bli uppskattad? det behover inte kosta massor. Men jag tycker det borde finnas fler dagar Att fira. Brosansdag syrransdag mormor morfar farmor farfar kompis, nagon speciell ja vad som helst for dag.... fira mera!!
  • lilla mej

Jag tycker det ar kul att fira andra inte mig sjalv, men jag tycker det ar kul nar andra skanker en tanke. Blir jatte gjad nar min systers barn sander teckningar pa posten "till moster" inget som kostar men som betyder sa mycket. Jag tanker inte kopa en massa til min mamma men skicka ett kort och sla en signal och onska morsdag.

Mickis74 skrev 2008-05-20 12:42:46 följande:
    '
    Nej, jag tycker inte om firadagar....lilla mej skrev 2008-05-20 12:04:51 följande:
  • Kant
    jonnysbrud skrev 2008-05-20 11:44:25 följande:
    Nu på söndag är det Morsdag, Har du köpt något speciellt till din mamma? Och vad önskar du dig själv?
    Jag skrev in en fin text till den lokala nyhetstidningen. Sedan blir det nog en bukett ifrån interflora eftersom vi bor 150 mil ifrån varandra:(
  • Mejk

Jag har köpt ett fint nagellack som jag vet att hon vill ha, och så har jag köpt en bodyscrub

Svar på tråden Vad har du köpt till morsdag?