kiss-skydd i barnvagnen
Hej! En dum fråga kanske men har ni kiss-skydd på madrassen i er barnvagn? Var har ni i så fall köpt dem för jag hittar bara till vanliga spjälsängmadrasser och de är ju mycket större än madrassen i vagnen. Jessica
Hej! En dum fråga kanske men har ni kiss-skydd på madrassen i er barnvagn? Var har ni i så fall köpt dem för jag hittar bara till vanliga spjälsängmadrasser och de är ju mycket större än madrassen i vagnen. Jessica
Det är ju gasnka sällan man har dem utan blöja i vagnen, vilket ju är då man behöver skyddet.
De få gångerna kan man ta en filt/täcke och vaddera med som går att tvätta, eller ta skyddet från sängen.
Vi har ett kisskydd som följde med vagnen, men det är väl bara att klippa till ett i frottéplast annars?
Jag skulle ha köpt plastad frotté på IKEA och klippt själv, så det passar vagnen.
i vagnen hade jag precis som i sängen plastad frotte (klippte till rätt storlek), kan ju hända att de bajsar utanför eller kräks m.m.
Tack för alla kommentarer och tips. Visste inte att jag kunde köpa plastad frotté och sy själv.
Tror att babyproffsen har plastad frotté som passar till vagn/vagga... Men jag klippte till ett själv
Japp, bara att klippa till i lagom storlek! Har köpt på IKEA och den är lagom för en stor säng så jag klippte till för spjälsängen. Hade dock inget i vagnen.