• maria lintott

Hel vita sängkläder

Är det någon som har sett helvita,eller enfärgade sängkläder till spjälsäng nånstans?? Är så sjukt trött på allt spöket laban, nallar osv... Vill ha enkelt.

• Svar på tråden Hel vita sängkläder
  • Nie

Sy själv. Det är hur enkelt som helst. Min son har bara sängkläder som jag har sytt själv. Jag hittar nämligen inga fina sängkläder till honom.

• Kakan83

Jysk har hel vita med en liten broderad rand på täcket. Är super fint!

• Cia 80a

som sagt. Jysk! Jag handlade ett helvitt set utan någon brodyr eller likn alls på rea häromdagen.

• ElAlAd

Säger bara en sak Himlas barnlakan !!!! Där slipper du allt vad prinsessor, drakar och "hemska" gulliga figurer heter !

Kolla på www.likasom.com

• tvåbarnsmammavillkanske haentill

www.minimundus.se

Enfärgad och jätteskön kvalitet. Både för spjälsäng och vagn/vagga till bra pris!

• luckysun

La redoute har fina för billig peng. Har beställt vanilj färg.

• maria lintott

tusen tack för alla tips..

• MillionStars

Köpte helvitt i satin (lite glansigt) på Hemtex för några dagar sen, jättefint! Visserligen prickar på i "matt" vit färg.

• SusanK

Men är det olika sortiment på olika hemtex? Var in i dag på en affär i luleå och dom skakade på huvet till allt som hade med babygrejjer att göra.

• MillionStars
    SusanK skrev 2008-06-13 19:45:33 följande:
    Men är det olika sortiment på olika hemtex? Var in i dag på en affär i luleå och dom skakade på huvet till allt som hade med babygrejjer att göra.
    Jaså?? Här i Karlstad har de en del babygrejer samt påslakan, nallar, lampor, gardiner o.s.v för större barn också. Men det verkar vara ganska nytt för butikerna här i Karlstad iaf.
Svar på tråden Hel vita sängkläder