• Rand

Hur tolkar du en rosa skötväska

Jag har förälskat mig i Gaia o Kos skötväska och funderar på den rosa, också för att den passar mig att använda i jobbet när jag inte behöver ha den som skötväska längre. Men ofta väljer man färg på vagn och tillbehör efter barnets kön, så då undrar jag:

Vad tänker du när du ser en rosa skötväska?

• Svar på tråden Hur tolkar du en rosa skötväska
  • Bebis

Jag hade en riktigt neonrosa väska när sonen var mindre. Bara för att jag gillade den

Don't Panic
  • Lilla näktergal

Förutfattat, jag vet, men jag tänker direkt tjej... Men va fan, är den snygg kan ju det kvitta?! Du skulle ju använda den till jobbet med.

• xenaa

vad man tänker då?
    att den är rosa! hehe jag tycker inte skötväskan spelar roll

♥LEO♥
  • Dimitra
    Rand skrev 2008-05-21 09:36:58 följande:
    Men ofta väljer man färg på vagn och tillbehör efter barnets kön
    Gör man det fortfarande? Trodde att de flesta hade frångått det och helt enkelt väljer det som är snyggast
    Skriv en artikel till Wikin ~~> www.familjeliv.se/Wiki/
  • sesssan

Rosa skötväska är för mig en tjej

• Jen 82

Jag tänker att du nog gillar rosa.

• trollet2

Jag tänker nog inget alls... Eller, om det är en snygg väska, så tänker jag kanske "Snygg skötväska"

• Elmas mamma

Visst är den underbar! Jag har en likadan, visserligen har vi en tjej, men hade definitivt köpt den även om jag hade en son, för jag bara älskar den:).

• Helle

Jag har precis köpt en likadan. Jag har två killar, men jag är ju tjej. Gillar färgen och tycker den är snyggast. Köp den du vill ha! Enda kommentaren jag fått hitills är att det är en snygg skötväska. Ingen kommentar om huruvida mina pojkar är pojkar el flickor.

Svar på tråden Hur tolkar du en rosa skötväska