• Dojdan

Vi som är födda runt 86 som planerar att skaffa barn:)

Hej alla! Jag är född 86 och längtar efter barn något otroligt. Min sambo har sagt att "efter sommaren" nog passar bra. Just nu är jag dock BIM+16 och har symtom på graviditet. Men mina test visar negativt :( Så just nu är jag mest orolig över vad som står fel till!

• Dojdan

Jag har ringt BM! Men dom säger "avvakta, det kan bli sådär ibland..."! Ja, vad ska man säga? Jag har ju inte mycket till val...

• Dojdan

Nej jag har aldrig gjort det... Jag var verkligen säker på att jag var gravid.. men nej, inte enligt testen... Har gjort två styckern CB och ett RFSU..

• Dojdan

Englavakt: Nej jag har heller ingen aning. Brukar ha regelbunden mens. Men jag har varit gravid en gång tidigare (gjorde abort) och då visade det sig heller inte på gravtestet först.. så jag vet inte... hoppas väl ändå nånstans att jag är gravid. Men försöker att skjuta bort dom tankarna för att slippa besvikelse!

• Dojdan

Englavakt: Tusen tack!!

Va roligt med en tråd för oss 86:or :)

• Dojdan

Det slog mig nu att jag inte ens svarat på frågan i TS. Jag lever mitt liv med sambo i en lägenhet i Eskilstuna. Jag pluggar till underskötersk och jobbar som timvikarie på ett äldreboende. Jag och min smabo har varit tillsammans i 3½ år snart, men  några barn har vi inte ÄN Flört

Svar på tråden Vi som är födda runt 86 som planerar att skaffa barn:)