• Tuvalo

flyga med feber

Vi ska flyga till Italien imorrn em och döttern har 39 graders feber...nån som har några råd, erfarenheter eller åsikter? Borde vi ställa in resan? Tacksam för input!!

• Svar på tråden flyga med feber
  • Nette

hur länge har hon haft feber? Hur mår hon i övrigt? Hur gammal är hon? Hur många barn ska med?

• Nette

Hur länge ska ni vara bortresta?

• Tuvalo
    Svar på #1
    Hon har haft feber sen igårkväll, ingen feber i morse, men 39 grader nu på kvällen. Hon är glad, men lite hängig. Hon är snart 2 år.Vi ska vara bortresta i 10 dagar och hon är det enda barnet.Vi ska vara i Rom och Florens.
  • Nette

Om hon inte är snorig eller verkar ha ont i öronen så skulle jag ge henne alvedon och åka. Du kan konsetrera dig på "bara" henne (eftersom det inte är några fler barn med) Och hon har säkert bara feber i 2-3 dagar. Ha med en nappflaska i handbagaget så hon kan dricka mycket.

• Nette

koncentrera (tjocka fingrar)

• Tuvalo
    Svar på #4
    Tack för ditt svar...jag har liknande tankar som du..om hon inte visar några tecken på ont i öronen så åker vi nog.
    Vi är dessutom tre vuxna så hon har många som kan pyssla om henne.
  • Tuvalo

Någon annan...puffar lite!

• hotten

jag hade besökt dr så denne fått lyssna å kolla barnet å följa dennes råd...
    kan tillägga att jag verkligen inte är den som springer till dr förjämnan men i detta fall hade jag gjort det

Svar på tråden flyga med feber