Inlägg från: maxemannen |Visa alla inlägg
  • maxemannen

M&Ms kompisar

Hej!

Tack för i söndags! Kul att träffa er, är ju inte så ofta vi kan vara med eftersom jag jobbar.

Hoppas att det är bättre med er allihop!

Här är det ganska bra. Jag har åkt på magkatarr för andra gången denna terminen och det är inte så kul men ska åka och köpa medicin idag så blir det nog bra igen.
    Har haft fruktansvärt mycket de senaste tre veckorna + att vi har en jättetuff barngrupp på jobbet. Men snart är det sommar så då ordnar det nog upp sig igen.

Ska vara ledig v.28-30 jobba 31 och sen vara ledig v.32-33 igen. Ni är väl lediga hela sommaren?

Erika var på John Fogerty i Öja igår träffade dina föräldrar!
    Tommy och Karin pratade med dem.

Måste in i duschen ska träffa Sandra gå och fika och strosa runt och ta det allmänt lugnt.

Kram Sara

• maxemannen

Hej!

Vi fick inbjudan men vi kan inte. Jag har arbetsplatsträff och johan jobbar kväll. Tror inte barnvakten är så sugen på att gå dit.
    Mia: Hoppas du får sova inatt!

Kram Sara

• maxemannen

Hej!

Hoppas allt är bra med er!

Tänkte höra om någon har tid att träffas nästa vecka? Jag slutar 12.00 på tisdag och 13.00 på onsdag om ni kan någon av de dagarna.

Ha en trevlig midsommar!

Kram Sara

• maxemannen

Hej!

Verkar som om det ska bli uppehållsväder imorgon och då skulle vi ju kunna träffas på en lekplats.
    Jag hämtar Max 12.40 sen kan vi efter det.
    Jag måste köra oavsett så är det bäst för er i tomelilla eller Ystad?
    Hoppas Elise blir av med febern snabbt denna gången.

Kram Sara

• maxemannen

Hej!

Jag måste hoppa i säng snart för jag ska upp halv fem imorgon bitti.
    Om det bestäms något här inne ikväll el. imorgon fm. skulle någon av er vilja lägga ett sms till mig då?
    Lina: Du vet ju kanske inte förrän imorgon hur det är med Elise.

Skulle det inte bli något imorgon får vi boka en annan dag längre fram. Jag ska bara jobba denna och nästa vecka sen börjar min efterlängtade semester.

Kram sara

• maxemannen

Hej!

Vi kommer också på Villes kalas!

Jag jobbar denna veckan också men slutar halv ett på onsdag så kanske vi skulle kunna. Jag tänkte försöka se om jag kunde få till en klipptid den em för jag ser inte ut under luggen men det blir nog till att vänta till nästa vecka skulle jag gissa.

Kram Sara

• maxemannen

Hej!

Vi kommer också gärna en stund.

• maxemannen

Hej!

Vad tråkigt att hon fick feber igen. Men hoppas nu att ni får hjälp i Lund och träffar en bra läkare.

Funderar på att åka till djurparken idag är inget riktigt badväder och sen skulle det regna fre o lörd. enligt tv vädret precis, då är det inte kul att gå på djurpark.

Kram

• maxemannen

Hej!

Tack för igår! Kul att träffas allihop.
    Har en trött man här kan jag säga. Vi kom hem ungefär samtidigt med mina förädrar, Johan och mamma fortsatte dricka razz till klockan halv fyra i morse. Då började de två sitta vid datorn och titta på "Gräsolles hemsida" och diskutera bra gödslingsmedel till gräsmattan(mamma jobbar ju på lantmännen). Då gick vi andra och lade oss.
    Får se hur det går sen vi ska vara borta kl. fem igen, han verkar inte så pigg.

Vi får träffas en dag när Linus blivit frisk märktes att de saknade honom igår. Det första Max sa till mina föräldrar i morse var att Linus inte var med för han var sjuk så han var hos sin mormor. Jag tyckte det var skönt att Max var igång och lekte så mycket tillsammans med Mira och Ville. Märks att han träffat dem lite mer på sista tiden. Bara det att han vågade ta lite konflikter med dem och inte bara backar undan tycker jag är skönt. Givetvis tycker inte jag det är bra att dem bråkar men ni förstår vad jag menar.

Kram Sara

• maxemannen

Hej!

Nu har jag stått en hel dag på skördefestivalen och serverat helstekt gris. Sjukt mycket folk köerna tog aldrig slut. Om en stund ska alla som hjälpt till ut dit igen så är det lite fest ikväll.

Hade varit kul att träffas men vi kan inte nästa vecka.
    Imorgon måste jag packa och fixa ärende sen åker vi på tältsemester tisd-fred med några kompisar.
    På lördag ska vi till öja och se europe, lördagen går mer eller mindre åt till det. Vi ska träffas ganska tidigt och innan dess ska max till barnvakt. Sen blir söndag en rolig packa upp och tvätta dag.
    Men veckan efter v.33 träffas vi gärna om ni kan då har jag fortfarande semester och vi ska vara hemma hela den veckan. Har inget planerat den veckan alls.

Kram

• maxemannen

Hej igen!

Min bror ringde innan och frågade om de fick ta med Max till Ystad djurpark nästa vecka. De ska antagligen göra det på onsdagen.

• maxemannen

Hej!

Vi kan också på måndag!
    Är det dåligt väder får ni gärna komma hit om alla har bil. Är det fint väder hade det varit mysigt att träffas nere i saltsjöbaden eller nån annan lekplats.

Kram Sara

• maxemannen

Hallå!

Jag hade missat att vi ska till banken kl. 11 imorgon och skriva om lånen men det ska inte ta så långt dit. Så jag kan från ett tror jag.

Som det ser ut på smhi ska det bli uppehåll om vi ska träffas på nån lekplats. Kanske passa på att träffas utomhus så länge det går helt plötsligt är det höst. Regnar det eller är dåligt väder får ni så klart komma hit!

• maxemannen

Hej!

Vi kan bestämma att ni kommer hit. Kan vi säga halv två så jag säkert hinner hem. Jag fixar nån eftermiddags fika.
    Skulle det bli fint väder kan vi ju vara ute i trädgården.

Kram Sara

• maxemannen

Hej!

Tack för idag!
    Någon av er har glömt en vällingburk här så ni vet var den är!

Kram

• maxemannen

Hej!

Nu har vi precis kommit hem från en hel dags shopping med en kompis. Först ystad och sen bo ohlsson. Tur man snart börjar jobba så man inte har tid att springa i affärer det börjar bli dyrt att vara ledig.

Vi hänger gärna med till lekpalatset imorgon om ni ska träffas lite tidigare på dan. Det är ju våra sista semesterdagar ihop nu och jag har varit iväg hela dan m max idag, men johan ska ändå iväg vid tio och några timmar framåt och sätte upp tält så då är han ändå inte hemma. Ska ni träffas senare på em får jag se hur vi gör.

Tittar in senare och kollar vilken tid det blir bestämt.

Kram

• maxemannen

Hej!

Det låter bra vi kommer efter 10.

Märket på bullarna var findus tror jag, röd påse!

Kram

• maxemannen

Hej!

Max tyckte det var kul på lekpalatset, ville att vi skulle åka dit på lördagen igen.

Var på willys igår och handlade och de hade kanelbullarna där. Frysdisken närmast lösgodiset. Vet inte om de går åt snabbt för det var ett stort fack men bara några enstaka påsar kvar. Köpte en som vi ska smaska på idag sen imorgon börjar allvaret.

Kram

Svar på tråden M&Ms kompisar