Vilket är det BÄSTA sminkborttagningsmedlet ?
Vilket sminkborttagningsmedel tycker ni är bäst för mascara?
Jag har vattenfast mascara och jag undrar vilket som är bäst och lätt att ta bort mascaran med?
Tacksam för svar
Vilket sminkborttagningsmedel tycker ni är bäst för mascara?
Jag har vattenfast mascara och jag undrar vilket som är bäst och lätt att ta bort mascaran med?
Tacksam för svar
Någon???
Har iofs inte vattenfast mascara men jag kör Mary Kays produkter och den ögonmakeupsremovern tycker jag är bästa bland de jag testat.
Tack.....Ingen som har vattenfast mascara?
Lóreal Demaq expert Elixir intensive make-up remover är klockren. Å dryg! (Å helt ok att anväda runt ögat.) Bara att ta en liten klick och smörja in, allt försvoinner med vatten!
Ett annat tips om det är kris en kväll är (blir väl stenad av folk om jag säger detta men) barnolja. Tar bort ALLT utan att svida eller gnugga. Häll lite i handen och smörj in med fingrana över ögat så löses allt upp, tvätta bort med annat rengöring på bomullspads. Klart! Billigt och bra! (Å ja, jag VET att man inte "ska" ha så feta saker på det så ömtåliga området runt ögat
I senaste HENNES så testar de sånt, och Luménes fick bästa betyg (finns på Åhléns).
Mary Kays remover funkar utmärkt på vattenfast mascara också.
Tack för alla svar, nu har jag Nivea visage eye make-up remover men jag tycker INTE den funkar bra på vattenfast iallafall, får inte ens bort allt
Jag använder baby tvättlappar :) använder iofs inte vattenfast mascara...
Olivolja är den absolutbästa makeup bortagningen! Tar bort allt från smink till hårbortagningsvax och är helt naturligt!
Absolut natusans parfymfria shampoo/duschtvål på pumpflaska för bäbisar.
Den tar ort allt smink, svider inte i ögonen och jag har jättefin hy sen jag började använda den.
Åh.. Jag känner mig lite låg-buget nu, men jag kör på avsminkningsservetter (typ våtservetter) som jag köpt på willys och jag är HELNÖJD!!!
De tar bannemig bort ALLT smink utan problem! Billiga var de också!
Använder alltid vattenfast mascara och har provat olika removers men inget, absolut inget är lika effektivt som barnolja. Barnoljan svider inte, den tar bort rubbet och den kostar en bråkdel av vad de andra kostar. Oljan tvättar jag sedan bort från ansiktet med cleanser (som inte ensam rår på mascaran), dutteliduttar med tonic, på med ögoncremen och borta är alla spår av mascara och olja.
Jag tycker ACOs Ögon Makeup Remover som finns på Apoteket är superbra!!