• siriius

Hur länge använde ni matstolen Antilop från Ikea? Tills barnet var:

Som rubriken lyder!

*~ Loke 070721 ~*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur länge använde ni matstolen Antilop från Ikea? Tills barnet var:
  • Benet

Tills han var runt 1 1/2 år, sen tog vi fram tripp-trapp-stolen. Jätteskönt när han kunde klättra i och ur själv, och bra för min rygg

Mamma till världens bästa ♥ Wilmer ♥
  • Miss Lau

Använde den tills första och andra barnen var ca 2 år. Tredje barnet fick en Svanen när han var 18 mån så då bytte vi.

• mommys minute

Min son är 7 månader och väger 10kg. Han är lång också. Han fick inte plats i tripp trapp stolen när vi b örjade med den! Så vi gick och köpte antilop och den är perfekt. Frågan är hur många kg den tål..?

• Miss Lau

mommys minute skrev 2008-05-22 10:05:08 följande:

Min son är 7 månader och väger 10kg. Han är lång också. Han fick inte plats i tripp trapp stolen när vi b örjade med den! Så vi gick och köpte antilop och den är perfekt. Frågan är hur många kg den tål..?
    Jag vet inte om det finns någon maxvikt men min 6-åring brukar sitta i vår när jag klipper håret på henne och stolen har inte brakat ännu iallafall.
  • jen bossman

vi fick en tripp-trapps stol när killen var 2 år. innan dess använde vi den andra stolen

• Mandi74

Han slutade använda den helt nyligen, han är 3 år och 4 månader nu.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • m00nfl0wer

Dottern blir 3år i september och använder den fortfarande. Fungerar kanon och hon älskar den!

• Babusjka

Nova slutade använda den vid 18 månader ungefär och började sitta på vanlig stol.

• AW76

Runt 20 månader började han vägra stolen, så då fick han sitta på vanlig stol uppbullad med kuddar. Vi har fortfarande inte kommit till skott att köpa en tripp-trapp, han är 2 år o 8 månader nu. Men att sitta på vanlig stol funkar bra!

• Babusjka
    AW76 skrev 2008-05-22 11:47:44 följande:
    Runt 20 månader började han vägra stolen, så då fick han sitta på vanlig stol uppbullad med kuddar. Vi har fortfarande inte kommit till skott att köpa en tripp-trapp, han är 2 år o 8 månader nu. Men att sitta på vanlig stol funkar bra!
    Precis som för oss! Och vår dotter är till råga på allt en riktig kortis!
    Men hon tyckte hon var stor nog för vanlig stol då, så det fick bli så.
Svar på tråden Hur länge använde ni matstolen Antilop från Ikea? Tills barnet var: