Är det värt att testa på ruvardag 12??
Eller är det onödigt??
Eller är det onödigt??
Jag testade rd 12 och fick en svagt +, några dagar senare var det superstarkt.
Vad hade du för test då?
Jag är en riktig "höghormonare" och testade redan på RD 8, ett svagt plus med CB "vanligt" test (du vet + eller -) Blev såklart ännu mer nyfiken så jag köpte ett CB digitalt test där det står gravid eller inte gravid, och det funkade superbra (använde det förra gången jag plussade också) Det visade gravid på eftermiddagsurin...
Men jag kan fortfarande egentligen tycka att det är för tidigt att testa...det kan ju faktiskt bli - fast man är gravid. Däremot är ett + alltid ett +.
Stort lycka till med testningen!!!
Kram!!!
Jaha.. Vilket av de testen är kännsligast då?
CB digitalt!!! Kan testa upp till 4 dagar innan BIM.
Det testet kan man liksom inte feltolka...inga svaga plus eller så. Det står klart och tydligt GRAVID eller INTE GRAVID.
Jag får väl köpa ett spdant i dag och testa i morgon bitti innan mannen vaknar.. Han vill att jag ska hålla ut, men hur tusan gör man det?
Nej, jag vet... Det känns ju som en hel evighet till testdag. Jag hade lovet mig själv och mannen att INTE tjuva denna gång, men som jag skrev så tjuvade jag redan på RD 8, på morgonen innan min man vaknade. Och när jag hade sett det väldigt svaga plusset så sprang jag in till man i sängen och skulle ha han att se plusset också. Han blev galen och tyckte det var alldeles på tok för tidigt, men när han efter lite kämpande också såg det svaga, svaga plusset så bara hoppade vi båda två inne på toan
Ska tillägga att jag absolut inte hade testat så tidigt om jag inte var ganska säker på ett plus. Hade nämligen exakt samma molande lite brännande känsla i magen som förra gången jag plussade... Hade blivit ganska förvånad om det blivit minus...
Ok.. Men jag har gått över den tid som jag vanligt vis har lutefas på. Brukar ha 11-12 dagar mellan Äl och Mens Och nu är jag på dag 14.
Tusan jag kan inte låta bli!
Om du använder vaggisar så kan dem också förskjuta mensen...bara så du vet...