• Livshlädje

Vad blir "välj ett namn" när h*n blir stor?

Ja, fördomar kring namn är skoj! Lek med mig!

Jag säger ett namn och du säger vad han/hon blir när hon blir stor, och väljer ett nytt namn!

Start: Wilma

• Svar på tråden Vad blir "välj ett namn" när h*n blir stor?
  • ängelfrånhelvetet

Linus går på socialbidrag, sitter framför datorn hela dagarna, och äter mängder med choklad.

Axl

• LovelyMeLovelyYou

Blir en fattig snabbmatkock

Karolin

• NorrVimpel

Jimmy, ja han hankar sig igenom individuella programmet. Tillslut så får han jobba på Samhall. Han har flera hundar genom livet som är till stor glädje.

Jakob?

• Livshlädje

Jakob blir en riktigt snygging som har ett välbetalt kontorsjobb utan allt för stort ansvar o lever livets glada dagar mest hela tiden..

Jeanette

Om du inte kan njuta av det du har, hur skulle du då kunna vara lyckligare med mer?
  • tinna
    NorrVimpel skrev 2008-06-17 14:53:25 följande:
    Jimmy, ja han hankar sig igenom individuella programmet. Tillslut så får han jobba på Samhall. Han har flera hundar genom livet som är till stor glädje. Jakob?
    MIn man heter Jimmy, han är ordförande i socialnämnden och har nästan läst färdigt till präst
    Livshlädje skrev 2008-06-17 15:05:47 följande:
    Jakob blir en riktigt snygging som har ett välbetalt kontorsjobb utan allt för stort ansvar o lever livets glada dagar mest hela tiden.. Jeanette
    Jakob heter vår son, låter bra

Jeanette är söt och glider genom skolan med hyfsade betyg. Pluggar till fritidspedagog och jobbar på en friskola med idrottsinriktning.
  • NorrVimpel

Tinna: Då är han undantaget som bekräftar regeln .

Lennart: Jobbar som byggmästare. Gift och får tre barn.

Linnea?

• Pumpalicious

Linnea kommer jobba aktivt med greenpeace, och åka till Afrika några år för att göra volentär-arbete i kampen mot HIV.

Clara?

Svar på tråden Vad blir "välj ett namn" när h*n blir stor?