Växjöbabesen ;-)
Hej här är jag också!
Jag sitter visst aldrig vid datorn nu för tiden!
Cia är det den 3 juni klockan 19.30 som gäller för Lilla Bus fortfarande? Det lutar åt att jag och en kompis kommer... helt klart blir det snart!
Hej här är jag också!
Jag sitter visst aldrig vid datorn nu för tiden!
Cia är det den 3 juni klockan 19.30 som gäller för Lilla Bus fortfarande? Det lutar åt att jag och en kompis kommer... helt klart blir det snart!
Tusen tack för igår! Såååå mycket man ville köpa! Jag köpte några småsaker och de två solstolarna i rött och blått som var i fönstret... så fina såååå!
I morgon ska vi på student i Kristianstad. Kul!
Hej svejs i värmen!
Idag tar vi lite ledigt från solen och hjälper mor och far med rensning av gamla saker i källaren...där är det svalt och skönt.
När vi var på Lilla Bus så köpte jag ett pusselpaket med fyra pussel i till Johannes. Det stod att det var från 3-6 år på det men jag tänkte att det är ju inte fel att prova. Det var olika svårighetsgrader. De olika pusslen bestod av 4, 6, 8 och 12 bitar. Idag satt Jojje och byggde de tre första helt utan hjälp och det sista med pyttelite hjälp! Liksom Albin kan han långa ramsor ur alfabetet och känner igen vissa boksäver och ordbilder. Han kan också räkneramsan till 20!!! Det är inte klokt vad de lär snabbt i den här åldern....
Loveliva: Ha en UNDERBAR semester!
Hello! Nu har lillan varit på BVC och fått sin första vaccination. Hon är 56,5 cm lång och väger 4410g. Hattmåttet (som Magdis brukar säga) är 39,5. Så hon växer på bra... 10 cm och 2 kg på 3 månader.
Hoppas att ni har det bra... vi ska så gräs i helgen och köpa lite träd och buskar. Det ska bli kul!