Inlägg från: Jenni76 |Visa alla inlägg
  • Jenni76

Växjöbabesen ;-)

Hejsan!
    Är nästan helt ny här inne och letar febrilt efter lämpliga trådar att "hänga" i och tänkte fråga lite snällt om man får vara med här hos er?
    Jag heter Jenni och bor precis utanför stan (Växjö) och har en liten dotter Isolde som är 13 månader och väntar tvåan i oktober om allt går som det ska.

• Jenni76
    Svar på #92
    Little: Tack för det! Jag bor i Kättilstorp som ligger mellan Bergunda och Torpa typ, på andra sidan Teleborg fågelvägen sett.
    Nära stan men ändå på landet så det är perfekt det!
  • Jenni76
    Svar på #106
    Gucci: Tack tack! Jodå visst känner jag Olof och Lina. Jag träffade Lina senast i måndags kväll på Tupperwareparty hos en annan granne.
    Vi bor mitt i byn i ett ganska nytt hus (byggt 2002), rött med vita knutar så klart... precis där vägen svänger om du vet var jag menar?
    Var bor du själv då? Går dina hästar på samma sida som Olof och Linas hus eller på andra sidan? Vi åkte nämligen förbi idag och då tyckte jag mig se två "nya" hästar men jag har inte så bra koll om jag ska vara ärlig.
  • Jenni76

Gucci och Emmiz: Det är ju inte klokt vad världen är liten... men å andra sidan är ju inte Kättilstorp särskilt stort heller ha ha!

Gucci: Ja vi lär ju säkert ses här ute i krokarna. Om du rider förbi får du gärna stanna till och säga hej om du ser oss! Vi är ju ute mest hela dagarna nu när det är så fint väder.

Ha en jättehärlig dag allihopa och njut av ledighet och vackert väder!

• Jenni76
    Gucci1 skrev 2008-07-06 20:32:36 följande:
    Ja det har verkligen varit lugnt i tråden i helgen. Vi har haft fullt upp. Vi har börjat renovera gästtoaletten nu så vi har pysslat en del med det. Jenni76: Jag red förbi ditt hus idag men jag såg inte till någon. Har ni satt trehjulingen i svängen för att få bilarna att sakta ner?
    Gucci: Så synd att vi inte var hemma... nu är vi hemma dock! Har varit iväg på semester och jobb i två veckor och har inte varit inne här i princip någonting. Nu är jag dock back on track och ska försöka läsa ikapp...
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)