Växjöbabesen ;-)
Jag har också hittat hit:) idag cyklade vi till 4 h gården jätte roligt och underbat väder!!!!!
Ikväll blir det att heja på Sverige !!!!!
Jag har också hittat hit:) idag cyklade vi till 4 h gården jätte roligt och underbat väder!!!!!
Ikväll blir det att heja på Sverige !!!!!
Loveliva:: Fy fan vad hemskt !!!! Blir så s*tans arg Misshandla ett litet barn =
dödstraff!
Little: Vi var i Museiparken och klappade djuren :) Smp tog en massa foton på Sessorna ! Kanske kommer de med på något foto i tidningen!!!!
Nu har vi nya fönster på första plan. Jätte fint !!!
Micke har jobbat som en tok hela helgen med hjälp av min snälla svärfar:)
Nu är det "bara" listor o målajobb kvar till mig!!!!
Midsommar ska vi fira här hemma ihop med två andra familjer!! Hoppas på sol även då!!
Nu jobbar jag bara 4 dagar till sen har jag äntligen sem i 4 veckor längtar!!!
Hej svejs det finns lite nya foto i mitt galleri om ni vill titta :)
Heja Sverige!!!!!!
Rönnbär: Välkommen tillbaks till Växjö o till vår tråd!!!!
Sussie / Emmiz alltid kul med en partykväll!!!!
Nu är vi hemma igen efter en vecka i Tylösand vi hade inte så tur med vädret men vi hade härliga o roliga dagar :) Finns foto från sem.
Imon blir det Ölandsdjurpark så kul jag längtar. Vi ska åka ihop med några vänner som också har barn.
Ha en toppen söndag
Hej svejs vi har haft en toppen helg varit på barnens gård !
Jätte mysig dag:)
Imorgon är det vår 1.a bröllopsdag så vi ska fira med god mat o mys på ronneby brunn.
Känns som det var igår vi gifte oss nästan Hihiho En av de bästa dagarna i mitt liv.
Har en vecka sem kvar ska njuta sista tiden av ledigheten........ Så härligt att umgås så mycket med barnen/ Micke.
Finns nya foton från ölands djurpark samt barnens gård om ni vill titta in :)
Ha det fint