Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Växjöbabesen ;-)

Först på plats

• loveliva

Längtar också till juni Cypernresa & skattepengar Och sambon börjar sin 2 mån lååånga ledighet
    Å så är det ju Lilla Bus också i juni BRA månad!

• loveliva
    Little skrev 2008-05-24 10:15:59 följande:
    loveVilken strl har du till Melker i Nova Star jeans?Jag köpte ett par i strl 92 till Simon men dem va gigantiska, både för långa och för breda..Funderar på 86..men dem kanske också är för breda..
    Köpte du nya eller gamla modellen? För den nya modellen är mycket bredare än den gamla. I den gamla modellen sitter 92 jättebra på Melker, dock lite långa men det gör ju inget.
    I de nya har han också 92, men de är låååånga och passar Love bäst.

Så Simon kanske tom kan ha 80 då OM det är nya modellen. Fast jag hade tagit 86, det går ju ställa in resåren i midjan.
  • loveliva

Tjoho!
    Nu har vi mumsat i oss kinamat, och snart är det melodifestivalen och ännu mera gott Tror tom att jag ska ta ett  cider ikväll Var ju ganska längesedan om man säger så
    Räknade ut att jag varit gravid i 2 år & 3 mån FörvånadCool

• loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-05-25 17:41:30 följande:
    Nä bara jag e ff helt kass i magen, jobbigt !!Förresten, jag ska ha kryddparty imon kl 18, Alpnäring, ingen som vill komma ???
    Ussh, krya på dig!!!
    Hoppar nog kryddparty, du vet mitt intresse till matlagning
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-05-27 12:18:18 följande:
    På onsdag ska jag till stan en sväng på em. Ska leka i strandbjörket med Isak, Filip o Herman. Medans Hermans mamma går på UL.Nån som e sugen på o hänga med ? Runt halv 3-3 ska vi va där...
    Vore trevligt DAgis är stängt i morgon och sambon jobbar nog hela dagen.
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-05-27 20:16:23 följande:
    Ska vi ses där vid kvart i 3 då ?
    Det blir bra
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-05-28 09:01:21 följande:
    Då syns vi sen då !!Vi åker väl hemifrån runt kvart över 3 tror jag...
    Äker ni hemifrån kvart över tre??? Då är ni ju inte i stan förrän halv fyra tiden......
    Eller du kanske skrev fel och menar att ni åker kvart över två?
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-05-28 11:38:07 följande:
    Ja menade ju kvart över 2 KArin ska ju på UL Kl 3 Är inte så pigg i huvet känner jag, barnen e till salu o jag ska nog köpa mig ett snöre snart känns det som...
    Låter som jag i går....men idag är det bättre
    Hoppas på att Melker somnar snart, annars blir inte eftermiddagen sååå spännande.

Ses snart! KRAM!
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-05-28 13:09:36 följande:
    Farfar kommer en runda med
    Trevligt
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)