• Emmiz

Växjöbabesen ;-)

Tjoho! vilket underbart väder vi har! idag har vi varit ute på en cykeltur började här hemma sen Högstorp, Hollstorp, Hemmersjö Billa, Åryd tillbaka till Billa, Bramstorp, Skir och hem igen så det blev nog en runda på ca 2,5-3 mil. Så nu har jag ont i baken skönt att sitta hemma i soffan igen!

• Emmiz

Gucci och Jenni; Min bror och Olof gick i samma klass 4-9 och Olofs lillebror Nils gick i min Klass 4-9 så jag vet ju vilka dom är!

• Emmiz

Hej hej!

Rasmus tackar för gratulationerna, igår var det kalas hela dagen och Rasmus fick massor av presenter. Idag fyller min bror 30(han är i tidningen idag)så då blir det fest igen och imorgon fyller min svåger år så då blir det också fest! Rasmus ska ha barnkalas på lördag också så det är fullt upp hela veckan!

Twinsen; Grattis i efterskott på bröllopsdagen!

• Emmiz

Lördag den 30 augusti??

¤ Twinsen
    ¤ Loveliva
    ¤ Gucci
    ¤ Emmiz

• Emmiz

Grattis Loveliva till att ha blivit fru!!
    vi var på bröllop i lördags Peters bror gifte sig nere i Yngsjön utanför kristianstad!

• Emmiz

Tack för gratulationerna, sussie det är Emma idag så jag har namnsdag! jag heter Kristina i andranamn så jag har namnsdag i morgon också! lätt att komma ihåg när man har namnsdag på det viset!

• Emmiz

Pastasallad - Gucci
    Grillad kyckling/revben - Cia (kan ju två dela på eftersom det är lite dyrare)
    Bröd/baguetter - Emmiz
    Ost - Jenny Twinsen
    Kex - Magda (Little)
    Snacks - Loveliva

• Emmiz

Grattis Cia till viktnedgången!
    jag har kört med Herbalife nu över sommaren och har också lyckats gå ner några (13) kg! men många fler ska bort!

• Emmiz

Mamma Cia skrev 2008-08-22 12:56:30 följande:

Oj men grattis !! HUr många mer ska du ner då ? Tycker du inte Herbalife e enformigt ?
    Ibland är det lite enformigt, man kan ju sakna en god macka på kvällen när man sitter och dricker sin Shake vill ha något att tugga på, men det finns ju frukt då! jag vill nog gå ner ca 20 kg till så jag har ju som sagt många kg kvar!
  • Emmiz

Ja jag ska fortsätta med Herbalifen köpte en orbitrek i sommar också som jag försöker använda så mycket som möjligt! vad alla har blivit duktiga och gå på dieter nu!

Svar på tråden Växjöbabesen ;-)